Anonym bruker Skrevet 6. april 2013 #1 Skrevet 6. april 2013 Har vært alene fra dag en, BF har kun "stilt opp" når det har passet for han. Han har, uten at verken jeg, mine eller hans familie skjønner hvorfor bedt om mekling og truer med å gå rettens vei for å få samvær, han har egntlig aldri gjort noe særlig i form av det å være pappa for barnet... Barnet er 2 år. Han har fått komme og gå hos oss når han har villet,(som noen ganger har vært fler ganger i uka, andre ganger 2-3 mnd opphold), men har aldri fått tatt med barnet alene fordi han ikke er til å stole på, overhode! Han har en sykelig adferd til tider, som skremmer meg og andre. Altså, historien er så lang at skriver jeg den orker ingen lese, men kort : Hva kan han få igjennom i retten?? Kan han mot min vilje få samvær ALEnE med barnet uten mitt samtykke?? Hva må jeg gjøre, foruten å fortelle historien min? Kan han likevel få samvær alene? Minner om at jeg gjør KUN DET SOM ER BEST FOR BARNET. Anonym poster: 3659f7c19cf3e0cd013866c0cf449516 Anonym poster: 3659f7c19cf3e0cd013866c0cf449516
Anonym bruker Skrevet 7. april 2013 #2 Skrevet 7. april 2013 Han kan få samvær alene, dersom han ikke er så "galen" at han må ha samvær med tilsyn (det skal mye til for å få det), og så er det opp til dere å tilvenne barnet til far og ha en plan på det slik at far og barnet kan ha samvær alene. Anonym poster: 974ef835096fc2be49653cdd86ffa023
Singelmamma og banden Skrevet 8. april 2013 #3 Skrevet 8. april 2013 Be om å få en sakkyndig barnepsykolog til å vurdere situasjonen. Det gjorde vi, og nå er barnevernet involvert i det som blir fars samvær på to barn på 2 og 3 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå