Anonym bruker Skrevet 6. april 2013 #1 Skrevet 6. april 2013 Kjenner ikke et eneste lite pekk der inne. Uke 13 nå og har kjent "noe" hver dag siste uka. Bare ikke i dag. :/ Vet at det er tidlig. Vet at man ikke skal kjenne noe hver dag på maaaange uker enda. Men synes det er litt rart at jeg som bruker kjenne noe ikke har gjort det i hele dag... Har i dag fått SUPERØMME bryster. De har vært litt ømme fra uke 8 til nå. Men i hele dag har det vært skikkelig ille. Håper det er et godt tegn da. Er ikke kvalm lenger. Men det er jo normalt at kvalmen gir seg nå. Er bare litt bekymret nå... Hmmm...... Andre som har kjent liv en uke for så å ikke kjenne noe neste? Anonym poster: f1f9e5a2ade7c51b58bc38b50fb8e3b3
Anonym bruker Skrevet 6. april 2013 #2 Skrevet 6. april 2013 Så du har kjent liv i uke 12-13? Ganske usannsynlig siden babyen bare er 6-9 cm lang.. Kan ikke være ivrige tarmer da? Anonym poster: 47ba8d4df0f58469fbac243638bfde3f
Anonym bruker Skrevet 6. april 2013 #3 Skrevet 6. april 2013 Så du har kjent liv i uke 12-13? Ganske usannsynlig siden babyen bare er 6-9 cm lang.. Kan ikke være ivrige tarmer da? Anonym poster: 47ba8d4df0f58469fbac243638bfde3f Finnes nok av eksempler på kvinner som kjenner liv fra uke 12. Har ikke ivrige tarmer, så nei. Har 3 barn fra før og kjenner forskjell fra luft og liv. Hi Anonym poster: f1f9e5a2ade7c51b58bc38b50fb8e3b3
Gjest meg&mini Skrevet 6. april 2013 #4 Skrevet 6. april 2013 Jeg kjente også liv fra uke 12. En uke senere var jeg på UL. Kjempe livlig krabat inni magen, og jordmoren sa at det var store sannsynligheter for at jeg hadde kjent noe:) Jeg hadde i tilegg morkaken bak så da er det faktisk ikke så uvanlig å kjenne babyen sprette inn i "veggene". Jeg kjente også liv hver dag i en uke og etter det noe sjeldnere. 16 uker på vei og kjente bobling på høyre siden nå nettopp nesten:) Ikke bekymre deg (vet dette er mye lettere sagt enn gjort) så mye. De er så små nå. Kanskje babyen din driver å hopper inn i morkaken i stedet for? Du kan jo bestille en tidlig UL også? Lykke til videre i hvertfall:)
Anonym bruker Skrevet 6. april 2013 #5 Skrevet 6. april 2013 Jeg kjente også liv fra uke 12. En uke senere var jeg på UL. Kjempe livlig krabat inni magen, og jordmoren sa at det var store sannsynligheter for at jeg hadde kjent noe:) Jeg hadde i tilegg morkaken bak så da er det faktisk ikke så uvanlig å kjenne babyen sprette inn i "veggene". Jeg kjente også liv hver dag i en uke og etter det noe sjeldnere. 16 uker på vei og kjente bobling på høyre siden nå nettopp nesten:) Ikke bekymre deg (vet dette er mye lettere sagt enn gjort) så mye. De er så små nå. Kanskje babyen din driver å hopper inn i morkaken i stedet for? Du kan jo bestille en tidlig UL også? Lykke til videre i hvertfall:) Takk for svar mini&meg La meg på sofaen etter jeg skreiv innlegget og jaggu meg, der kjente jeg HELDIGVIS litt liv!!! Å gud så letta jeg ble nå!!! Tror kanskje jeg ikke har slappa nok av i dag og ikke kjent godt nok etter? Skal faktisk på tidlig ul i neste uke. Hi Anonym poster: f1f9e5a2ade7c51b58bc38b50fb8e3b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå