Gå til innhold

Ikke for å lage noe oppstyr, håper jeg :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg nesten som en spammer når jeg skriver dette, men alle trådene som kommer som hinter til Jarle, er det bare for å hinte til det på en litt mer diskret måte? Ser at det ikke er blitt noen slutt på dette, selv om det blir slått hardt ned på. Er dette bare en litt ny "vri" å gjøre det på, i håp om å få fortsette uten at det er direkte Jarle-prat?

For å ha det sagt, er jeg overhode ikke en av de som oppretter Jarle-tråder, og svarer ei på dem heller. Men nå blir jeg nesten irritert, for det kommer aldri til å bli en slutt på det.

Ja, heng meg nå- vet jeg selv har laget en slik tråd nå! Bare rapporter i vei!

Anonym poster: 80bfe2a8453aca8fee681f7dc7adbc2b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig er det det. Og det gjøres kun for å irritere.

Jeg velger å tie det ihjel- bortsett fra i den overgrepstråden, for da gikk det så langt at jeg ikke greide holde kjeft. Sånt fortjener svar på tiltale, men ellers overser jeg det og orker ikke lenger engasjere meg.

Skrevet

Saken er enkel: Hadde det blitt med 1-2-3 tråder, så hadde ingen brydd seg, men når det spammes i hytt og pine, det viser jo til at noen bare er ute etter å irritere, ikke ute etter å snakke om han egentlig.

Anonym poster: de62e6deb2d31c61221c84fd5de99d36

Skrevet

LillaGorilla<3<3, der er jeg helt enig med deg! Den var virkelig lavmål, og ingen fortjener slik! :(

Kjenner jeg begynner å gå så innmari lei, men er vel kanskje best å tie i håp om at det skal bedre seg.

HI

Skrevet

Jeg velger å tie det ihjel- bortsett fra i den overgrepstråden, for da gikk det så langt at jeg ikke greide holde kjeft. Sånt fortjener svar på tiltale, men ellers overser jeg det og orker ikke lenger engasjere meg.

Men HI var tydeligvis veldig lei seg i den tråden og du gjør det jo bare verre for henne og hun som ble ble utsatt for overgrepene ved å poste nye innlegg om det her inne og på ris og ros.

Anonym poster: a4499b6fa1e4c8d452789282c31ea0a6

Skrevet

Men HI var tydeligvis veldig lei seg i den tråden og du gjør det jo bare verre for henne og hun som ble ble utsatt for overgrepene ved å poste nye innlegg om det her inne og på ris og ros.

Jeg gjør det for å få moderator mer på bane i forhold til det- de er jo aldri her ellers. Man kan rapportere i huet og ræva her inne, uten at en dritt skjer, derfor hender det vi legger innlegg inne på Ris&Ros for å få dem til å reagere kjappere.

Skrevet

Kanskje det er verre, men jeg håper det kan hjelpe HI og se at andre bryr seg. Hadde jeg lest det, hadde sikkert jeg også blitt kjempesint! Håper hun ser at noen faktisk bryr seg, og tenker på henne. Tror faktisk det ville hjulpet meg, for jeg hadde blitt kjempeleimeg om noen skulle spammet min tråd med dritt, og ingen hadde reagert på det. Har selv åpnet meg med noe veldig privat, og der kom det selvfølgelig noen unødvendige svar. Det hjalp faktisk å lese at noen slo ned på det negative, og det hjalp meg også til å innse at jeg ikke var helt gal!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...