Anonym bruker Skrevet 7. april 2013 #26 Skrevet 7. april 2013 Gjør det for min egen del. Hadde gjort det selvom jeg var singel. Syns hår er ekkelt Anonym poster: 91f887c06bcecc25b71ea1125770c899
Anonym bruker Skrevet 7. april 2013 #27 Skrevet 7. april 2013 Jeg liker ikke hvordan det føles når alt er borte, for ikke å snakke om når det da vokser ut igjen. Gjorde det for mannen sin del før, men har blitt flinkere til å tenke på meg selv med årene. Så nå stusser jeg bare. Mannen er fornøyd med det, selv om han synes det er litt stas med glattbarbert. Anonym poster: 394cb1906aafcf9c7bc46f6209781e1e
Anonym bruker Skrevet 7. april 2013 #28 Skrevet 7. april 2013 Jeg barberer for egen velvære, og fordi jeg synes det er mer hygienisk og mindre lukt. Jeg barberer også fordi jeg liker å bli slikket, og det skjer hyppigere når jeg er glattbarbert og fordi jeg kjenner mer når vi har sex med "direkte hudkontakt. Jeg barberer selvfølgelig også fordi mannen liker det:-) Anonym poster: 4f178b3be1e560018c26edb519eef374
Anonym bruker Skrevet 7. april 2013 #29 Skrevet 7. april 2013 Jeg barberer meg vell like mye for min egen del som for han. Og han barberer seg for meg. Ingen av os liker munnen full av hår under Irak sex. Anonym poster: 1e7c810b4d58d1d474c7d949b29b0cfb Jeg skrev dette innlegget... Gud som jeg elsker auto correck. Irak sex ORAL sex Anonym poster: 1e7c810b4d58d1d474c7d949b29b0cfb
Anonym bruker Skrevet 7. april 2013 #30 Skrevet 7. april 2013 Jeg barberer meg for meg selv. Det får meg til å føle meg vel og derfor gjør jeg det. At mannen liker det er bare ett stort pluss, men jeg ville nok gjort det uansett hva han sa. Han får ta meg som jeg er rett og slett. Om jeg ikke har barbert meg føler jeg meg utilpass og vil ikke at mannen skal ta på meg. Anonym poster: f4e0d3832acaeda8022e07f5dea9457b
Anonym bruker Skrevet 7. april 2013 #31 Skrevet 7. april 2013 Sliter så innnnnnmari med nupper og sånt jeg..og stubber etter to timer...hva gjøøøøør dere for å slippe det ? Blir jo aldri heeeeelt glatt...stubber med eeeeen gang syns jeg... Anonym poster: 64b071b17537cb4d1be120994e46d3f1 Hadde det problemet jeg og, så begynte å vokse meg hos hudpleier 1 gang i mnd, nå er jeg kvitt problemet - og er omtrent hårfri fram til neste time Absolutt verdt et forsøk Anonym poster: feb3615661e75acd5681a778f43973bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå