Anonym bruker Skrevet 6. april 2013 #1 Skrevet 6. april 2013 De vi har er for trange og hun sitter ikke bra i dem. Er vel for tidlig å slutte med sete?! Hun er lang og slank, veier vel rundt 25kg. Noen tips til et sete som passer godt for lange barn...? Anonym poster: b20266158b338e4910d60b2879c4ee02
Anonym bruker Skrevet 6. april 2013 #3 Skrevet 6. april 2013 Hvilket sete er dette? Anonym poster: b20266158b338e4910d60b2879c4ee02
Anonym bruker Skrevet 6. april 2013 #4 Skrevet 6. april 2013 Reglene er 135 cm ELLER 35 kg ELLER 12 år. Hun er jo lett til å være så lang, så jeg tenker hun er i letteste laget for å sitte uten. Du må finne et som er langt i ryggen. Gutten min er 132 cm og han er nesten vokst utav beltestolen sin (Britax). Han veier 25 kg. Anonym poster: 073e5ed311a8ec0ed6c913503660084d
Anonym bruker Skrevet 6. april 2013 #5 Skrevet 6. april 2013 Jeg synes også hun er for lett til å sitte uten. Er jo lenge til hun er 35kg selv om hun er lang. Samtidig er de to setene vi har nå for små, så jeg må kjøpe et nytt om hun skal sitte ok... Anonym poster: b20266158b338e4910d60b2879c4ee02
Anonym bruker Skrevet 6. april 2013 #6 Skrevet 6. april 2013 http://www.tryggtrafikk.no/Nye+regler+for+barn+i+bil%3A+Spørsmål+og+svar.b7C_wtfWYA.ips Anonym poster: a57af8559d905ad1dbfd7b3981b7bd74
Anonym bruker Skrevet 6. april 2013 #7 Skrevet 6. april 2013 Jeg har lest på trygg trafikk sine sider. Er derfor jeg lurer litt på hvilken bilstol jeg kan kjøpe til henne da våre ikke passer? Regner med at flere andre her inne har barn i samme høyde som bruker en stol?? Anonym poster: b20266158b338e4910d60b2879c4ee02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå