Piri Skrevet 6. april 2013 #1 Skrevet 6. april 2013 Takk for sist:) Veldig lenge siden jeg har vært her inne nå. Fikk bare et innfall i kveld og kikket innom. Og dere er her enda! Still going strong:) Regner med at dere ruler enda;)
Piri Skrevet 6. april 2013 Forfatter #3 Skrevet 6. april 2013 Er det flere av de "gamle" her enda? Husker ikke alle, men kanskje Musefis?
Gjest sug lut Skrevet 7. april 2013 #4 Skrevet 7. april 2013 Hei, du, så koselig med gamle nick! Alt vel? Om vi ruler - tja, i egne øyne, definitivt. Krangle er som kafeen i Friends, det er stort sett alltid noen i sofaen om du stikker innom, og siden livet mitt ellers er kjemisk kafe-fritt er det deilig her. Ikke trenger man å dusje først heller. Andre kranglegæmliser - Prekæs, lilja70 og Cat68, Patetica, og så en drøss med folk som har nye nick som min snartpensjonisthjerne ikke orker å holde greie på om var her fra før, men i alle fall - en oase av fredelig sameksistens og fint lite krangling. Jeg har krangla fra meg for dette livet, så det er greit.
Gjest amandine Skrevet 7. april 2013 #5 Skrevet 7. april 2013 Friendskaféen, ja! Der sa du det frøken lut! God morgen, forresten!
Gjest sug lut Skrevet 7. april 2013 #6 Skrevet 7. april 2013 God morgen selv, du lysende sol på min himmel
Gjest amandine Skrevet 7. april 2013 #7 Skrevet 7. april 2013 <3 og tenk så fint med kafé med de fineste damene på mobilen!
Gjest sug lut Skrevet 7. april 2013 #8 Skrevet 7. april 2013 <3 og tenk så fint med kafé med de fineste damene på mobilen! Og peneste. Ikke glem peneste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå