Gå til innhold

Sug Lut, Lektor doppler, Anne-B.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for sist:) Veldig lenge siden jeg har vært her inne nå. Fikk bare et innfall i kveld og kikket innom. Og dere er her enda! Still going strong:) Regner med at dere ruler enda;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oh jes.. litt av og på...

Skrevet

Er det flere av de "gamle" her enda? Husker ikke alle, men kanskje Musefis?

Gjest sug lut
Skrevet

Hei, du, så koselig med gamle nick! Alt vel?

Om vi ruler - tja, i egne øyne, definitivt. Krangle er som kafeen i Friends, det er stort sett alltid noen i sofaen om du stikker innom, og siden livet mitt ellers er kjemisk kafe-fritt er det deilig her. Ikke trenger man å dusje først heller.

 

Andre kranglegæmliser - Prekæs, lilja70 og Cat68, Patetica, og så en drøss med folk som har nye nick som min snartpensjonisthjerne ikke orker å holde greie på om var her fra før, men i alle fall - en oase av fredelig sameksistens og fint lite krangling. Jeg har krangla fra meg for dette livet, så det er greit.

Gjest amandine
Skrevet

Friendskaféen, ja! Der sa du det frøken lut! God morgen, forresten!

Gjest sug lut
Skrevet

God morgen selv, du lysende sol på min himmel :)

Gjest amandine
Skrevet

<3 og tenk så fint med kafé med de fineste damene på mobilen!

Gjest sug lut
Skrevet

<3 og tenk så fint med kafé med de fineste damene på mobilen!

Og peneste. Ikke glem peneste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...