Anonym bruker Skrevet 6. april 2013 #1 Skrevet 6. april 2013 Har pollenallergi, men den kløen er ikke så intens. Om jeg klør meg så begynner d å svi. Har vært litt rød i øynene, der d hvite er. Men d kommer og går. Hadde problemet et par dager før påske og d gikk over. Tok ekstra allergitabletter for dag akkurat da. Har byttet maskara og. Ligner ikke på noe øyekatarr som jeg har hatt før. Hva kan det være?? Anonym poster: 4a33da7b58c4936cfc3caf2d85cfa1e1
Anonym bruker Skrevet 6. april 2013 #2 Skrevet 6. april 2013 Har pollenallergi, men den kløen er ikke så intens. Om jeg klør meg så begynner d å svi. Har vært litt rød i øynene, der d hvite er. Men d kommer og går. Hadde problemet et par dager før påske og d gikk over. Tok ekstra allergitabletter for dag akkurat da. Har byttet maskara og. Ligner ikke på noe øyekatarr som jeg har hatt før. Hva kan det være?? Anonym poster: 4a33da7b58c4936cfc3caf2d85cfa1e1 Høres ut som allergi, er litt sånn jeg reagerer hvis jeg har klappet en katt og så tar meg i nærheten av øynene. Ville gått på apoteket og fått tak i livostin øyedråper (de er for allergi) Er usikker på om man kan få de uten resept. De er ihvertfall veldig god for allergi som gir utslag på øynene Anonym poster: be0c1126e7c92e3f0b731680ef78f32f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå