Gå til innhold

Intens kløe i øynene....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har pollenallergi, men den kløen er ikke så intens. Om jeg klør meg så begynner d å svi. Har vært litt rød i øynene, der d hvite er. Men d kommer og går.

Hadde problemet et par dager før påske og d gikk over. Tok ekstra allergitabletter for dag akkurat da. Har byttet maskara og.

Ligner ikke på noe øyekatarr som jeg har hatt før.

 

Hva kan det være??

 

Anonym poster: 4a33da7b58c4936cfc3caf2d85cfa1e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har pollenallergi, men den kløen er ikke så intens. Om jeg klør meg så begynner d å svi. Har vært litt rød i øynene, der d hvite er. Men d kommer og går.

Hadde problemet et par dager før påske og d gikk over. Tok ekstra allergitabletter for dag akkurat da. Har byttet maskara og.

Ligner ikke på noe øyekatarr som jeg har hatt før.

 

Hva kan det være??

 

Anonym poster: 4a33da7b58c4936cfc3caf2d85cfa1e1

 

Høres ut som allergi, er litt sånn jeg reagerer hvis jeg har klappet en katt og så tar meg i nærheten av øynene.

 

Ville gått på apoteket og fått tak i livostin øyedråper (de er for allergi) Er usikker på om man kan få de uten resept. De er ihvertfall veldig god for allergi som gir utslag på øynene

 

Anonym poster: be0c1126e7c92e3f0b731680ef78f32f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...