DaTuMa Skrevet 6. april 2013 #1 Skrevet 6. april 2013 Vi skal på ferie i utlandet om en uke. Bestilt for lenge siden. Vi hadde to viktige kriterier. Det ene er to soverom i leiligheten, fordi jeg er syk og trenger en del ro og hvile. Må ha muligheten til å kunne trekke meg unna. Det andre kriterier var barneklubb. Igår ringte reiseselskapet oss og sa at barneklubben er avlyst. Datteren min har den siste uken gått med capsen og tskjorten hun allerede har fått i posten. De har lenge planlagt at barneklubben skulle avlyses, men allikevel sender de ut klærne barna skal ha på seg. Vi har fått tre tilbud av reiseselskapet som kompensasjon. 400kr i avslag (turen koster 22.000kr) Eller, vi kan bo på et annet hotell med barneklubb. Det andre hotellet har bare familierom, pluss at det er badeland på hotellet. Vi ble frarådet dette hotellet da vi bestilte pga bråk fra badeland. Det fungerer dårlig med min sykdom. Alternativ 3, hotell med 2 soverom og barneklubb. Men i et helt annet land som er kaldere enn dit vi har bestilt. Og avreisen er en uke senere. Uansett om vi hadde syns det var et alternativ kan man ikke endre ferien på jobb med en ukes varsel.... Jeg syns ingen av alternativene er bra nok. Og med tanke på at vi er avhengig av to soverom har vi ikke så mye valg enn å bli der vi opprinnelig planla. Problemet blir jo da barneklubben som jenta har gått oh gledet seg til så lenge. 400kr i rabatt veier aldeles ikke opp for tapt kvalitet på min datters ferie. Er jo pga henne vi reiser. Hva ville dere gjort? Har sagt til startour at kompensasjonen de kommer med er alt for dårlig, men det hjelper visst ikke. Det er det vi får tilbud om.
HeleneBeate Skrevet 6. april 2013 #2 Skrevet 6. april 2013 Be www.dinside.no å se på saken for deg. Kanskje Startour må svare bedre for seg.
DaTuMa Skrevet 6. april 2013 Forfatter #3 Skrevet 6. april 2013 Be www.dinside.no å se på saken for deg. Kanskje Startour må svare bedre for seg. Kanskje jeg må true med noe sånt ja. Det største problemet her er at de sier ifra uka før. Man har jo ikke sjans til å ordne et fullverdig alternativ. Dette har de visstnok visst om lenge.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2013 #5 Skrevet 7. april 2013 Jeg forstår egentlig ikke at dere reiser til syden om du et så syk men det er nå meg. Bamseklubben er åpen to timer for dagen og på denne tiden er det nesten ikke norske barn i den så tipper hun ikke har den store gleden uansett. Anonym poster: 2a7ae582af036c723b9baa728f1d4013
DaTuMa Skrevet 7. april 2013 Forfatter #6 Skrevet 7. april 2013 Jeg forstår egentlig ikke at dere reiser til syden om du et så syk men det er nå meg. Bamseklubben er åpen to timer for dagen og på denne tiden er det nesten ikke norske barn i den så tipper hun ikke har den store gleden uansett. Anonym poster: 2a7ae582af036c723b9baa728f1d4013 Det er jo nettopp derfor vi reiser. Sånn at hun skal kose seg og merke mindre til at jeg er syk. Vil jo ikke sende mannen og hun alene. Vi er jo en familie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå