Gjest meg&mini Skrevet 6. april 2013 #1 Skrevet 6. april 2013 UL nærmer seg med stormskritt. Jeg har mest lyst til å ikke vite kjønnet, mens kjæresten min sier at han skal vite det uansett. Er det flere her som har vært i lignende situasjon før? Hva endte dere opp med? Verdensproblem altså
Anonym bruker Skrevet 6. april 2013 #2 Skrevet 6. april 2013 Vi har visst kjønn hver gang, men skulle jeg/vi finne på å bli gravide en gang til (svært lite trolig) ville jeg nok valgt å ikek vite det Et vennepar av meg hadde det likt som dere, bare der ville hun vite, men han ikke. Da spurte de UL-teknikeren om å skrive kjønnet på en lapp og putte i en konvolutt (som de hadde med, så ikke sykehuset skulle ha ekstra utgifter på det), så hun kunne åpne den og se senere. Det fungerte bra for dem, men stakkar hun som måtte holde på den hemmeligheten i 4,5 mnd Anonym poster: ccf4db1eee5f5ac973b788756d929266
Anonym bruker Skrevet 6. april 2013 #3 Skrevet 6. april 2013 Jeg er for nysgjerrig til at jeg ikke klarte å vite det. Lettere å planlegge var det også. Vi var jo heldig at de tok rett også, er jo alltids en risiko Anonym poster: cc4d2bc44da4fd4e5d4dd0622faa2e3d
fiskeplomme Skrevet 6. april 2013 #4 Skrevet 6. april 2013 vi ville ikke vite, og er veldig fornøyd med det. strengt tatt skjønner jeg ikke hva det er man trenger å vite kjønn for å kunne planlegge noe som helst. det er jo åresvis til ungen selv får en forståelse av sitt og andres kjønn. jeg mener at hvis du ikke vil vite så skal din kjære føye seg etter deg. dere får jo tidsnok vite det, når ungen en dag kommer.
Gjest meg&mini Skrevet 6. april 2013 #5 Skrevet 6. april 2013 Vi har visst kjønn hver gang, men skulle jeg/vi finne på å bli gravide en gang til (svært lite trolig) ville jeg nok valgt å ikek vite det Et vennepar av meg hadde det likt som dere, bare der ville hun vite, men han ikke. Da spurte de UL-teknikeren om å skrive kjønnet på en lapp og putte i en konvolutt (som de hadde med, så ikke sykehuset skulle ha ekstra utgifter på det), så hun kunne åpne den og se senere. Det fungerte bra for dem, men stakkar hun som måtte holde på den hemmeligheten i 4,5 mnd Anonym poster: ccf4db1eee5f5ac973b788756d929266 Haha, ja dette funker dersom man klarer å holde det hemmelig. Hadde han fått vite det så hadde jeg visst det så og si samtidig. Han hadde ikke klart å holde dette hemmelig;)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 6. april 2013 #6 Skrevet 6. april 2013 Ja. praktisk, og gull verd å vite da ungen måtte tas 12 uker før tiden ettersom prognosene for jente er så mye bedre enn for gutter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå