Gå til innhold

Herregud som jeg kjeder meg!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke en dritt å gjøre, sitter her alene, hormonell og gravid! Bor på en plass hvor jeg ikke kjenner noen, og kjenner jeg blir GAL av å bare sitte inne å føle meg meningsløs å lite verdt!

BAH! Kveldens frustrasjon! Drittlei TV og data, men er jo det man ender opp med hver jævla dag! :(

Anonym poster: 7784ef8e2429840daa435f9053318fc9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

herregud som jeg føler med deg;)Er alene, men ikke hormonell- heller ikke gravid. Kjenner noen gjør jeg- men likevel sitter jeg fast hver kveld, og er som deg lei tv og data;) Livet som alenemor- starter på år 8 nå, sånn skal det visst værra!

Anonym poster: 4838a3f5c2dfa694a201596a28b0d196

Skrevet

Les en bok, spis en sjokolade og ta et fotbad. På mandag melder du deg inn i et kor, en lesesirkel eller ringer frivillighetssentralen og spør om du kan være til nytte :)

Skrevet

herregud som jeg føler med deg;)Er alene, men ikke hormonell- heller ikke gravid. Kjenner noen gjør jeg- men likevel sitter jeg fast hver kveld, og er som deg lei tv og data;) Livet som alenemor- starter på år 8 nå, sånn skal det visst værra!

Anonym poster: 4838a3f5c2dfa694a201596a28b0d196

Oi, da skal jeg ikke klage!

Ønsker deg en fin kveld :)

HI

Skrevet

Les en bok, spis en sjokolade og ta et fotbad. På mandag melder du deg inn i et kor, en lesesirkel eller ringer frivillighetssentralen og spør om du kan være til nytte :)

Er like før termin, så vet ikke om jeg orker å gjøre det enda. Veldig sliten for tiden, men skal så absolutt ta tak i "problemet" når mini er kommen til. Men tusen takk for mange fine forslag!

HI

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Jeg har slått ihjel mange timer på youtube, sjekk ut comedy roadshow og live at the Apollo. Spesielt lost luggage og childrens bedtimestories. Er flust av morsomme snutter der, og tiden vil rase avgårde :D

Hilsen enda en låst-fast-hver-kveld-alenemor ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...