Anonym bruker Skrevet 6. april 2013 #1 Skrevet 6. april 2013 Vi bor i en 3roms nå. Meg,mann og baby. Så er helt greit med plass.. En guuuuud jeg begynner å bli sprø av å bo i blokk med bråkete brååååkete naboer Bor i Oslo så har ikke råd til hus her.. Må ut av byen..og det er planen.. men klarer ikke vente.. akk.. Drømmer om en rolig lørdag formiddag med radioen på laaaavt og ikke tv på full guffe for å overdøve alle rundt her Jeg drømmer! Kryss fingerene for meg og for at jeg snart får med samboer Anonym poster: 9c8818c49dbb1dbcb0735f4ce3f99694
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå