Gå til innhold

med hånda på hjertet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selvfølgelig. Hvis ikke ville jeg ikke fått barn med ham. Håper vi blir gift med tiden, men ingen vet hva framtiden bringer.

Anonym poster: 8b3b4f6487915fc26422e121e591fc7a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser for meg evigheten med min mann

Skrevet

Ja <3

Skrevet

Ja, han er Allværskjæresten min!

Skrevet

Neehhh.... Veit ikke helt jeg. Jeg har egentlig en avtale med en annen om at vi skal tilbringe alderdommen sammen. Så jeg holder vel bare på mannen så lenge det er praktisk både økonomisk og ift barna.

Anonym poster: b249dd7abdc59c87336bf5a020617493

Skrevet

Ja. Vi har ingen barn enda da. Kan ikke se for meg livet uten han.

Skrevet

Han er stuck med meg den gubben den.

Skrevet

JA! Han er min store kjærlighet.

Skrevet

Jeg håper jo det, men en kikk på statistikken gjør jo at man kan tvile og hverdagen kan jo være travel og uromantisk, men jeg skal hvertfall gjøre mitt for at vi holder sammen. Jeg nærmer med 40 og har hvertfall ingen illusjoner om at gresset er grønnere osv.

Nå har vi kjøpt hus og fått 2 barn på under 2 år så kommer vi gjennom denne tiden får vi satse på at det varer. Han er en god pappa og en stødig kar om enn noe mutt og innesluttet innimellom, men skal nok holde ut i hvertfall 7 år til!

Anonym poster: 350e133618d9d36ab0a4e7fbb5b84395

Skrevet

Jeg håper jo det, men en kikk på statistikken gjør jo at man kan tvile og hverdagen kan jo være travel og uromantisk, men jeg skal hvertfall gjøre mitt for at vi holder sammen. Jeg nærmer med 40 og har hvertfall ingen illusjoner om at gresset er grønnere osv.

Nå har vi kjøpt hus og fått 2 barn på under 2 år så kommer vi gjennom denne tiden får vi satse på at det varer. Han er en god pappa og en stødig kar om enn noe mutt og innesluttet innimellom, men skal nok holde ut i hvertfall 7 år til!

Anonym poster: 350e133618d9d36ab0a4e7fbb5b84395

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...