Anonym bruker Skrevet 6. april 2013 #1 Skrevet 6. april 2013 jeg har fløflekk på beinet som er rød, den klær, er liten. men denne fløflekken endrer litt på fasong. mister litt brunfarge og blir mer rød. hva er dette,.?? jeg skal ringe lege på mandag. Anonym poster: b4a4b2ffd7a133b707c4b1d886818683
Anonym bruker Skrevet 6. april 2013 #2 Skrevet 6. april 2013 Det er en føflekk. En slik som bør sjekkes av lege. Anonym poster: 2dd9a1055efeffec5c2a97739ec1d7c7
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 6. april 2013 #3 Skrevet 6. april 2013 Kan ikke si jeg vet hva dette er, men hadde nok ringt legen, og helst fått den bort. Føflekker skal man ikke kimse av.
GeeGee Skrevet 6. april 2013 #4 Skrevet 6. april 2013 Ta en tur til legen, ja. Ofte fjerner legen føflekken, og sender den til analyse for sikkerhets skyld, uansett om legen mistenker noe eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå