Anonym bruker Skrevet 6. april 2013 #1 Skrevet 6. april 2013 Gravid og har BMI på 40. Er det automatisk at jeg MÅ ta keisersnitt eller kan jeg få lov til å føde naturlig? Anonym poster: 1b3495905e2a63bb50e08dad11db87e1
Anonym bruker Skrevet 6. april 2013 #3 Skrevet 6. april 2013 Hæ? Selvfølgelig er det ikke det. Det er jo uansett du selv som bestemmer om du godtar en anbefaling om keisersnitt, men det er ikke slik at du vil få en slik anbefaling automatisk fordi du er feit. Anonym poster: 46aeb05d3ebf0092886988449b4202a2
Anonym bruker Skrevet 6. april 2013 #4 Skrevet 6. april 2013 Tvert i mot om noe, du har jo høyere risiko for komplikasjoner med narkose og inngrep også.. Snakk med jordmor Anonym poster: 11356c7d3b8a98e07dcc5381a5edf561
Gjest Julia1984 Skrevet 6. april 2013 #5 Skrevet 6. april 2013 Tvert imot tror jeg også!! Å foreta operasjon på svært overvektige mennesker er en stor risiko i seg selv.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2013 #6 Skrevet 6. april 2013 jeg har bmi på over 40, og jeg fikk nesten ikke keisersnitt pga av det....(jeg ville ha det pga.tidligere kompliserte fødsler) Anonym poster: fe62641bf56dccbce29643213f56d017
Anonym bruker Skrevet 6. april 2013 #7 Skrevet 6. april 2013 Takk for svar Ble lettet nå, fikk høre at de ville ikke at en skulle føde naturlig pga risikoen for komplikasjoner er kjempe høy. HI Anonym poster: 1b3495905e2a63bb50e08dad11db87e1
Anonym bruker Skrevet 6. april 2013 #8 Skrevet 6. april 2013 Hva er den reelle vekten når man har over 40 i BMI? Anonym poster: e32de39d7370a8ca859bf90faecaa460
Hybelkanina Skrevet 6. april 2013 #9 Skrevet 6. april 2013 (endret) Takk for svar Ble lettet nå, fikk høre at de ville ikke at en skulle føde naturlig pga risikoen for komplikasjoner er kjempe høy. HI Anonym poster: 1b3495905e2a63bb50e08dad11db87e1 Kommer nok litt an på hva du legger i "naturlig" også. Mener du vaginalt? Risikoen er jo høyere, så å føde på jordmorstyrte enheter ala ABC på Ulevål kan du nok glemme. Endret 6. april 2013 av Hybelkanina
Anonym bruker Skrevet 6. april 2013 #10 Skrevet 6. april 2013 Hva er den reelle vekten når man har over 40 i BMI? Anonym poster: e32de39d7370a8ca859bf90faecaa460 Kommer selvsagt an på høyden... Jeg har BMI på 40 og er 94 kg. Anonym poster: 5d88cace230a9b575cc765b2d91c755a
Anonym bruker Skrevet 6. april 2013 #11 Skrevet 6. april 2013 Takk for svar Ble lettet nå, fikk høre at de ville ikke at en skulle føde naturlig pga risikoen for komplikasjoner er kjempe høy. HI Anonym poster: 1b3495905e2a63bb50e08dad11db87e1 Kommer nok litt an på hva du legger i "naturlig" også. Mener du vaginalt? Risikoen er jo høyere, så å føde på jordmorstyrte enheter ala ABC på Ulevål kan du nok glemme. Jeg må føde på storsykehus, men jeg ønsker ikke keisersnitt. Naturlig fødsel for meg er vaginal fødsel HI Anonym poster: 1b3495905e2a63bb50e08dad11db87e1
Anonym bruker Skrevet 6. april 2013 #12 Skrevet 6. april 2013 Jeg er 171 cm høy og veier 117 kg Anonym poster: 1b3495905e2a63bb50e08dad11db87e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå