Gå til innhold

Inspirert... Har du sjefen på facebook??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har jeg - både nærmeste leder og han som er sjef over der igjen. Glemmer det av og til, men skriver aldri noe om jobben eller som er upassende ift jobb. ;)

Anonym poster: b73647103e65f359872ed7a8b97bfeeb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Jeg har bevisst latt være å legge til øverste leder og min mellomleder. Har en av de andre mellomlederne på arbeidsstedet på facebook, siden jeg kjente henne før vi hadde det arbeidsforholdet til hverandre.

Anonym poster: f26c3273505ca4f9434a8cf8c4d7120b

Skrevet

Ja, nærmeste sjef. Men ikke rådmann og ordfører som vel er øverste sjefer for kommuneansatte.

Anonym poster: d8f0160876c7dd1541d6a7f14e5c852d

Gjest sussie77
Skrevet

Ja har hatt avd. lederen min der jeg jobbet før på FB. Men nå var jo hun også en venninne som jeg hadde jobbet sammen med i mange år. Men ingen av de høyere sjefene da.

Skrevet

Nei det har jeg ikke selv om jeg aldri skriver noe jobb relatert. Det kan lett oppstå misforståelser på sosiale medier, og da tenker jeg for begge parter. Føler det mer "trygt" å skille sjef og folk på gulvet. I min tidligere jobb var jeg venn med sjefen og da ble ting brukt mot meg fra mitt private i jobbsammengeng.

Gjest Julia1984
Skrevet

Hverken sjef eller kollegaer.

Jeg er sikkert litt sær sånn sett....men Facebook er fritid for meg!

Skrevet

Nei, ikke sjefen.

Sender hun forespørsel så kommer jeg til å si nei.

Jobb er jobb, fritid er fritid :)

Skrevet

Tja...på en måte. Er min egen sjef :-)

Anonym poster: 64fc5b272cd8751ad65991de5a5f3ee2

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja. Og mange andre "høyere opp", men så er vi ikke så fine på det. Ikke skriver jeg dritt om jobb heller :P

Skrevet

Nå skriver jeg aldri noe om jobb på facebook, men hadde ikke kunne tenkt meg å ha hverken mellomledere eller sjefer på facebook uansett. Men nå har ikke jeg et slikt forhold til de heller, at det hadde vært naturlig.

Skrevet

Ja, både sjefen og alle kolleger som er på Facebook. Liten bedrift og vi er like mye venner som kollegaer. Vi skriver alle om jobb og legger ut bilder - for oss er det merkevarebygging rettet mot våre venner, som deler med sine venner som.. Ja, dere skjønner :)

Anonym poster: b9633eda146e9abf49aaac370745f88c

Skrevet

Nei, bare tidligere sjefer. Skriver uansett aldri noe om jobb i statuser.

Anonym poster: d1b000744cb9a2ba11c11ee324f46e5e

Skrevet

Nei. Ikke kollegaer heller. Facebook er for mine venner og familie.

Skrevet

Ja. Og mange andre "høyere opp", men så er vi ikke så fine på det. Ikke skriver jeg dritt om jobb heller :P

Så vi som ikke ønsker å ha sjefen vår der er fine på det og/eller skriver dritt?? For en snever innstilling!

Anonym poster: daaaa3d0eeb9deab59544abd5b671600

Skrevet

Nei.

Men skriver aldrig om jobben

Skrevet

Nei, faktisk har jeg avvist hans forspørsel 8 ganger! :P

Gjest Kira bjeffer
Skrevet

Nei, faktisk har jeg avvist hans forspørsel 8 ganger! :P

Og han tar tydeligvis ikke et hint.... eller avvisning ;)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Så vi som ikke ønsker å ha sjefen vår der er fine på det og/eller skriver dritt?? For en snever innstilling!

Anonym poster: daaaa3d0eeb9deab59544abd5b671600

Ja, det var akkurat det jeg skrev.

Skrevet

Nærmeste leder og mellomleder, ja. Men vi har et nært forhold på min avdeling, og vi har mye til felles. Begge er særdeles likandes karer.

Men jeg har ikke øverste sjef i firmaet der, det ser jeg ikke poenget med, for han har jeg ikke noe forhold til annet enn at han titter innom iblant.

Og jeg skriver selvsagt aldri noe ufordelaktig om jobb eller kolleger der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...