Gå til innhold

Dere som har mye strekkmerker...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ser kroppen din ut ellers? Har du en stram mage selv om du har mye strekkmerker?

Jeg har helt enormt med strekkmerker og forstår ikke helt at jeg skal kunne få en stram kropp igjen. De eneste stedene jeg ikke har strekkmerker er på armene, tærne og fra halsen og opp. Ellers er største delen av kroppen min dekket. Kan jeg noen gang få en pen kropp igjen? Jeg er normalt slank, men deigete.

Anonym poster: 17d300dd130f7fd5dff1af79b29810fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har masse strekkmerker, de har blitt hvite med tiden så de er ikke like synlige lenger. Men ser en nøye på magen min så er det ett "lekkert" mønster over det hele.

Jeg var stram i huden en stund, tok sin tid men det ble ganske greit. Nå har jeg noen ekstra kilo igjen, trives med litt ekstra enn helt stram for da ser jeg radmager ut. Hadde jeg bare blitt stram og fin ved magen hadde det vært greit, men når resten av kroppen ser ut som den detter fra hverandre får magen heller se litt anderledes ut.

Men magen har blitt grei, blir nok ingen glamormodell med den magen men det har jeg da ingen behov for. De er der pga noen herlige små barn, så litt skallevanker må jeg nesten rergne med når de er så herlige. Min mann bryr seg ikke, han syns magen er mye bedre å kose på når den er litt bunklete ( merker strekkmerkene godt, mye bedre enn de synes)

Anonym poster: 638124d949c8dee224f26bd01e595fc0

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei. Har kommet over diverse sider om strekkmerker.

Virker som om det er vanskelig å bli kvitt. Flere nevner kollagen som et hjelpemiddel.

Noen som har prøvd? Har ikke prøvd selv.

Står en del på www.strekkmerker.co men hvis de formidler produktet er de kanskje ikke nøytrale. Tenkte derfor jeg skulle høre her på forumet om noen har erfaring.

Skrevet

Kan jeg få spørre om når dere fikk dem? Var det på slutten av svangerskapet? evnt hvilken uke?

Anonym poster: e138872d135566adacc68d0ec2b269a6

Skrevet

Strekkmerker trenger ikke bety stygg mage.

Se her

i3580_.jpg

stretch.jpg

Tren masse styrke, med tunge vekter, unngå sukker og hvete, og vent til merkene blir hvite i stedet for blålilla/røde. Deigete kropp har ingenting med strekkmerker å gjøre.

Anonym poster: 96b14e0375ecc103ba44590e6a275b9c

Skrevet

Min mage ser ut som magen over. Flat med flammemønster fra under trusekanten og opp til navlen. Jeg fikk mye strekkmerker, gikk en uke over termin og alle strekkmerkene kom de siste tre ukene. Hadde jeg ikke gått over termin så ville jeg ha unngått mye. Er to år siden fødsel nå.

Anonym poster: 3321b20e13154836fe28fc038da14da3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...