Gå til innhold

Bestilte pizza men hentet ikke!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min venninde bestilte en pizza på et gatekjøkken, men noe oppsto med barna slik at hun ikke fikk varslet fra å ikke hentet pizzaen hun hadde bestilt.

Hun har bestilt fra dette gatekjøkkene mange ganger før å bestandig hentet å betalt for seg, i dag ringte hun for å bestille en pizza å for å beklage for at hun ikke hentet sist, men fikk beskjed om at saken var annmeldt, og han slengte på røret før hu fikk forklart hvorfor hun ikke fikk varslet å at hun hadde tenkt å betale for denne pizzan.

Hva synes dere? er det normalt å annmelde at noen ikke henter en pizza engang? å hva gjør politiet med dette?

Anonym poster: 49e7bc0067c64d11560e118392b0c30b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke hva som er normalt eller hva politiet gjør. Sikkert ikke noe de bruker særlig energi på. Men jeg hadde i det minste ringt og bedt dem sende regning eller gått innom for å betale for pizzaen.

Skrevet

Litt uvanlig med anmeldelse kanskje.... her vi bor er det to gatekjøkken og ingen spør om navn når vi ringer å bestiller.... de ser sikkert nummeret da...

Anonym poster: 2d121aee664e8546b8149078d2dae635

Skrevet

Det hadde vel vore normalt å gi beskjed, evt gått innom med betaling og beklagelse dagen etter. Hadde ikkje ville hatt venninna di som kunde om eg dreiv gatekjøkken..

Vil tru politiet legg vekk saka, dei har lite tid til simpelt tjuveri som dette sikkert definerast som.

Skrevet

Ja hun prøvde å ringe for å beklage å si at hun hadde tenkt å betale men han slengte på røret før hun rakk å si noe! Grunnen til at hun ikke fikk ringt var at sønnen havnet på legevakten. Hi

Gjest Siklerotte
Skrevet

Det normale ville jo ha vært å komme innom eller ringe og beklage lenge før neste bestilling.

Skrevet

Det er 4 dager siden hu bestilte første gang! Hi

Gjest Siklerotte
Skrevet

Ja, da ringer hun fire dager for sent.

Skrevet

Litt spesielt å levere anmeldelse, men nå burde jo venninnen din kontaktet gatekjøkkenet med en gang hun hadde mulighet til det i stede for å vente til neste bestilling.

Det er ganske frekt av henne og ikke dra innom og gjøre opp for seg, så forstår godt de var irriterte.

Skrevet

Ja kan hende hun ringer 4 dager for sent, men hadde din sønn blitt innlagt på sykehuse så hadde nåkk ikke du tenkt på å ringe dagen etter å beklage heller. Hi

Skrevet

Ja hun kontaktet de i dag, å skulle beklage, men han la bare på å ville ikke snakke. Hi

Skrevet

Synes det er flott at venninda di hadde tenkt å gjøre opp for seg. Men hadde eg møtt den oppførselen fra gatekjøkkenet kunne de sett langt etter pengene mine. Makan.

Politiet gjør ingenting sikkert. Blir jo ord mot ord detta. Kan jo like gjerne være noken som har tulleringt inn beatilling i henna navn. Så kva kan politiet gjøre liksom.

Skrevet

Ja kan hende hun ringer 4 dager for sent, men hadde din sønn blitt innlagt på sykehuse så hadde nåkk ikke du tenkt på å ringe dagen etter å beklage heller. Hi

Haha, så erkeklassisk tøyseforuminnlegg.

Du er venninna. Du legger til ny info for alle som ikke er enige med deg, og du ville egentlig bare dikkes med fordi du er snurt på en pizzafyr.

Get over it. Det er forståelig at han er sur, det er mulig det er en overreaksjon, lev med det.

Anonym poster: 2a82d2c1614af82a1e94b5e9a3939c49

Skrevet

Ja hun ordner alltid opp etter seg, å sønnen kom ikke hjem fra sykehuset før i dag! Han på gatekjøkkenet ville overhode ikke høre på hva hun hadde å si...Hi

Skrevet

jeg har selv jobbet på pizzeria, og opplevd flere ganger at noen har bestilt pizza og ikke hentet. Det er en utrolig liten kostnad det er snakk om, så det har aldri vært snakk om noen anmeldelse av tilfellene!! Høres helt tullete ut å anmelde sånn synes jeg!! Det er større kostnad å miste kunden og evt andre kunder som denne kunden forteller videre til!

Skrevet

Nei dette dikter jeg ikke opp, å jeg er ikke venninda! Grunnen til at jeg kommer med ny info er at jeg kansje ikke trenger å legge ut all infoen om henne til dere. Å så mye nytt står det vell ikke i innlegget!

Skrevet

Det hadde jeg faktisk gjort.

Sønnen min ble innlagt på sykehus i hui og hast når han var 10 uker, hadde kjøretime dagen etter, fikk ringt å avbestilt den en time før den skulle ha startet.

Skrevet

Nei dette dikter jeg ikke opp, å jeg er ikke venninda! Grunnen til at jeg kommer med ny info er at jeg kansje ikke trenger å legge ut all infoen om henne til dere. Å så mye nytt står det vell ikke i innlegget!

Du trenger vel strengt tatt ikke legge ut noe som helst om vennene dine på internett.

Anonym poster: 2a82d2c1614af82a1e94b5e9a3939c49

Skrevet

Forstår godt at han ble forbanna. Men å anmelde det kommer han nok ikke langt med.

Og å ta en telefon dagen etter tar virkelig ikke så lang tid, selvom ungen var innlagt på sykehus. Så lenge det ikke var alvorlig og moren var seg selv så burde hun klart å bruke 1-2 min på å ringe.

Skrevet

Nei det trenger jeg ikke, derfor velger jeg å ikke skrive navne hennes å:) Dette er tross alt en plass vi kan skriv om ting å få høre hva andre synes om saken, de aller fleste innleggene her dreier seg om ander personer en den som skriver :) men om jeg trenger...? nei.

Skrevet

Selv om at ungen er innlagt på sykehuset, så tar det to sekunder å ta opp telefonen og beklage seg. Det er mye venting på sykehus, og de fleste foreldre sitter å fikler med mobilen. Og var gutten innlagt i kun 4 dager så høres det ikke så veldig alvorlig ut. Hun burde ha stilt opp i butikken å gjort opp for seg, så raskt hun hadde mulighet, ikke ringt.

Anonym poster: ddc8997d6284313ddd727a05b81c9e4c

Skrevet

Det kan være mange grunner til at hun ikke ringte fra sykehuse, å hun ringte tross alt med engang hun kom hjem for å beklage å komme innom å betale, men hun hadde tenkt å bestille en pizza med det samme, derfor ringte hun, å han slengte på røret! Hun prøvde iallefald...Hi

Skrevet

Selv om at ungen er innlagt på sykehuset, så tar det to sekunder å ta opp telefonen og beklage seg. Det er mye venting på sykehus, og de fleste foreldre sitter å fikler med mobilen. Og var gutten innlagt i kun 4 dager så høres det ikke så veldig alvorlig ut. Hun burde ha stilt opp i butikken å gjort opp for seg, så raskt hun hadde mulighet, ikke ringt.

Anonym poster: ddc8997d6284313ddd727a05b81c9e4c

Sikkert litt andre ting som koker opp i hodet om ungen din blir innlagt på sykehuset i all hast. For om det oppsto noe i den lille tiden det tar før pizzaen er ferdig så er det jo noe som skjedde plutselig. Noen kommer i sjokk og klarer ikke helt huske helt hvor de er og hva de gjør.

Synes det er bra at hun ville gjøre opp for seg, og hadde jeg eid sjappa så hadde jeg hatt full forståelse. Man kan da ikke være så firkantet at man ikke har forståelse for uforutsette hendelser?

Hva om hun hadde havnet på sykehus pga en trafikkulykke på vei til å hente pizzaen? Legge på og ikke høre på kunden da og? Nei, synes sjappa skal være ydmyke nok til å høre ut en (om så angrende) kunde som vil gjøre opp for seg!

Skrevet

Min gutt var innlagt kun 5 dager, men hadde da en diagnose med 10% dødlighet, hadde vært altfor nervøs til engang å tenke på en uavhentet pizza.

Ikke noe skjer fra politiets side.

Anonym poster: 129c86e0738de95ffd4a586c08d6b1c2

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Om det var litt dramatikk rundt barnet og innleggelse, så kan det jo være at pizzabestillingen var det siste hun tenkte på akkurat da.

Men at det tok 4 dager før hun husket den, det er jo litt sløvt da, hi :P

Men om hun er en såpass fast kunde så er det jo litt merkelig at de ikke vet hvem hun er sånn at de kunne sendt regningen eller gitt henne den ved neste bestilling.. Syns anmeldelse var en smule drastisk ;)

Men en ting, her jeg bor må vi alltid oppgi navn og tlfnr ved bestilling, nettopp for at de skal kunne få tak i oss om det er noe. Her hadde de faktisk ringt og minnet oss på det om det drøyet langt over avtalt hentetidspunkt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...