Gå til innhold

Redd jeg er gravid med tvillinger!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk tidlige symptomer med humørsvingninger fra 2+4

kraftige mensen smerter, trøyt, ustabil temperatur, vondt i kroppen (føles ut som influensa skal komme når som helst) 3+2.

er ikke lengre enn 5+1 Nå begynner kvalmen og halsbrann å melde seg i tillegg til overnevnte symptomer -_-

Dette er mitt 3 barn..

Anonym poster: 6cf38a8fb42c498e6d4c0bc2d9435e2e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2+4?? Altså humørsvigninger rundt befruktningstidspunktet?

Du er klar over at man teller uker i svangerskap fra siste mens?

Skrevet

Hvis jeg har el på dag 9 så vil 2+4 være 8 dager etter. Og hvis egget har festet seg 5-6 dager etter el så er det vel mulig?

Skrevet

Jeg fikk også veldig tidlige humørsvigninger den ene gangen jeg har vært gravid. Disse kom flere dager før jeg testet positivt, og jeg testet 10 dpo, så jo, det er mulig!

Jeg kunne grine over alt og ingenting, følte med absolutt alt og alle, som om alle følelser var forsterket mange ganger.

Kvalmen kom også før jeg testet positivt.

Anonym poster: 8f3a521b1047654ef5db1665de34e879

Skrevet

Takk for svar!

Var det mer enn 1?

Det er helt forferdelig! Tar så lett til tårene :-P Og spesielt i situasjoner hvor det egentlig ikke sømmer seg.

Skrevet

Tror man blir mer og mer følsom for disse hormonene jo eldre man blir jeg, for meg har det ihvertfall blitt verre for hver gang (har fire barn).

Men en venninne av meg fikk tvillinger da de skulle ha nr tre, så der ble de firebarnsforeldre gitt, alt er mulig ;)

Anonym poster: c1c2c10e21142e4fb221012362532e86

Skrevet

Kjenner meg igjen og her var det to, gitt. :)

Skrevet

Kjenner meg igjen og her var det to, gitt. :)

Skrevet

Takk for svar!

Var det mer enn 1?

Det er helt forferdelig! Tar så lett til tårene :-P Og spesielt i situasjoner hvor det egentlig ikke sømmer seg.

Åh det er så fælt! Det gjør jeg også - særlig i situasjoner der man helst ikke bør skru på vannverket (eks. på Oslo S når Billettautomaten ikke virket eller i kø på apoteket).

Sender deg en god klem :)

Skrevet

Hadde ikke noen sterkere sympt da jeg var gravid med tvillinger, bortsett fra at magen var vanskelig å skjule allerede i uke 12.

Skrevet

Hva med midt i skoletimen (når du sitter helt forran) for temaet er sååå vanskelig? :-O haha

*dø litt invendig*

Hi

Skrevet

Husker jeg var redd for det selv da vi ventet nr 2, kvalmen kom allerede uke 3+0, så da jeg testet 4 dager senere viste jeg at den ville være positiv. Alle symptomer var veldig sterke med nr 2, og jeg var livredd det var 2 inni der, men det var bare 1 heldigvis :)

Skrevet

Jeg var også plaget med hormoner i starten, og for så vidt enda, men har (heldigvis) bare en inni her :)

Har blitt verre og verre for hvert svangerskap, venter nå nr tre

Anonym poster: 21c1c4b86c3209d3e87ce0c3a503a2f2

Gjest Hellokitty03+09+13+13
Skrevet

Jeg venter tvillinger og hadde ingen anelse om at det var 2 der inne før jeg var på ul i uke 13 pga stoffskiftet mitt. Jeg var veldig trøtt og sliten, men det var jeg med nr 2 også. Jeg har ikke vært spesielt kvalm eller hatt andre symptomer. Så trenger ikke være 2 selv om du er veldig dårlig. Jeg var mye mer dårlig med nr 2 enn jeg er med tvillingene.

Skrevet

Søstra mi merka at det måtte være tvillinger pga livmorstørrelsen i uke 8. Hennes første svangerskap. Det var det eneste "tegnet"! Hun kunne kjenne livmorkanten allerede da! Husker hun sa det til meg "det MÅ være tvillinger"

Anonym poster: 5433e91924b6dce871ebc500d7533c5e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...