Gå til innhold

TFK multi-x bag


Svale <3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, leser bloggen hennes.. Men får inntrykk av at mange heller bruker hardbag i begynnelsen. Jeg har ikke sammenlignet de to baggene mot hverandre, så syns det er litt vanskelig å bestemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde hardbagen vår tfk, men fikk brukt den i snaut 4 mnd, så var den for liten:/ så vi byttet ut hele vognen:)

Ville nok heller valgt multi-x selv om ikke mange har det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan fint bruke multix bag fra nyfødt ja, det er jo en helt vanlig bag om du legger ned ryggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer helt an når på året du får baby.

Hele poenget med bagen er at den kan gjøres om til sportsdel.

Men hvis du får barn på sommer/høst blir bagen gjerne litt liten til vinteren når barnet er blitt litt større og må ha tykk pose. Så da går du glipp av å bruke den som sportsdel.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har brukt denne med voksipose fra snuppa var 4 mnd. Nå er hun 7 mnd, og er nødt til å vippe opp fotenden for å få plass. Bagen er helt genial pga. Muligheten til å vippe den i forskjellig posisjoner, regulere fotenden og ryggen. Veldig fin når baby begynner å bli nysgjerrig og vil opp. Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har Multi-x, bruker den som bag nå, gleder meg til å bruke den som sportsdel.

 

Som hardbag er quickfix bedre synes jeg men jeg ville ha de andre mulighetene multi-x gir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Vi har Multi-x, bruker den som bag nå, gleder meg til å bruke den som sportsdel.

 

Som hardbag er quickfix bedre synes jeg men jeg ville ha de andre mulighetene multi-x gir.

 

 

En stund siden du svarte, håper det ikke gjør noe om jeg henger meg på

 

Syns denne bagen ser super ut, men jeg tenker på vektbegrensningene..

Maks 9 kg om en skal ligge? Så om en veier mer enn 9 kg kan ikke barnet sove i vogna, bare sitte? Rimelig upraktisk om jeg må ha med hardbaggen i tilfelle hun vil sove.

 

Har ei stor jente på snart 4 mnd, 68 cm lang og over 7 kg. Hun vil jo va behov for å ligge i vogna en stund enda. Er det noe poeng å kjøpe denne bagen da? Ser allerede nå at hun gjerne vil se, så det hadde vært fint å kunne ha henne litt halvsittende. Har quick-fix-bagen nå, men om hun er våken er hun ikke spesielt interessert i å ligge i den med mindre vi triller over stokk og stein. Syns hun er for liten til å komme over i sportsdelen, litt pga vendt fra meg men mest pga hun blir så liten oppi der. Multi - x ser super ut pga alle bruksområdene, men jeg lurer på om vi får brukt den så lenge at det rettferdiggjør den stive prisen.

 

Ka du trur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De vektgrensene må man nesten ignorere spør du meg... I følge babyshop så er det 15 kg grense på vogner og søskenbrett stort sett, men de fleste norske barn bruker jo disse til de veier langt mer (min 2,5-åring veier minst 15...).

 

Tror at det er størrelsen som begrenser altså. Jeg håper på å bruke Multi-x'en til babyen er over ett år i hvert fall, men hun er 10 uker nå og veier nesten 6kg, så bruker den til hun er over 9kg jeg da. Kan ikke helt se for meg hva som kan gå galt, den kollapser vel iklke?...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestill på kiddies24 i hvert fall, mye billigere.

Og ikke regn med å få solgt QuickFix en, jeg får det ikke til Hehe.

 

Når det er sagt så overlevde vi jo uten sist. Har bare fått

Det for meg at jeg vil ha henne mot meg en stund denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror den 9 kg grensa gjelder for å løfte bagen etter håndtaket i kalesjen, ikke bruke selve bagen :) Virker logisk for meg i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har veldig lyst på altså :-)

Hun er ikke 4 mnd enda, men gjør allerede situps i vippestolen og bilstolen og prøver å komme opp når hun ligger. Tror hun vil være mye mer fornøyd ute på tur med multi-x - bagen når hun er våken, kjedelig nedi quick fix bagen

Hmmm må nok kjøpe ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...