Gå til innhold

Hvordan er formen deres, jenter?

Anbefalte innlegg

Er supersvimmel for tiden + trøtt, tiltaksløs og tung i hodet. Legen målte blodtrykket og selv om jeg har spist enormt med salt i går, var det på lave 90/60. Men det er visst normalt det da... Kvalmen er der i bakgrunnen og kommer frem innimellom, men jeg tror den kanskje er litt mindre. Håååper det! (8+6)

Hvordan er det med dere og kvalme? Noen som føler at den der på retur?

Fortsetter under...

her er det ekstrem svangerskapskvalme, også jeg blitt så tungpustet.

Her raser kiloene av og rompa er blitt helt borte, sånn var det sist svangerskap også. Tenk at man frivillig går gjennom et nytt svangerskap, så dårlig som jeg var sist.nå er det på´n igjen:) hehe heldigvis verdt det da:)

jeg er kjempe kvalm for det meste formiddag/kveld. :( Litt opp og ned med matlysten for tiden.. ene øyeblikket er jeg kjempe sulten og har kun lyst på hamburger og i det neste er jeg bare kvalm av tanken. Også har jeg vært litt forstoppet.. håper kvalmen forsvinner så jeg kan få trent igjen.. vil helst holde formen :mellow:

Håper det, Heweid! Jeg er fortsatt kvalm, men formen er likevel litt bedre. Klarte å trene en ordentlig økt med styrke i dag. Ble litt svimmel på slutten, men ikke så voldsomt som jeg har vært hittil. Har tro på at det er lurt å trene det jeg klarer selv om det er tungt. Så blir det lettere etter hvert.

• 3 uker senere...

Annonse

Her er også formen stigende. Har orket å vaske gulvet i hele leiligheten Idag, vasket klær og handlet. Deilig å være seg selv igjen! (Mer eller mindre.) Men hvor er magen? Og når kommer den tro?

Hmmm.. Det kommer vel ann på:-p her kjenner jeg at buksen er litt strammere rundt magen men blir vel ikke synlig før om noen uker:-p gu så jeg gleder eg til å strutte med magen min:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...