Anonym bruker Skrevet 6. april 2013 #1 Skrevet 6. april 2013 Har fått ny Galaxy s3, og må beskytte den på et vis. Bruker telefonen MYE i hverdagen, og løper rundt fra kontor til serveringssted etc og må da ha telefonen med. Gjerne i baklomma. Trenger noe som beskytter mot fall, men kanskje også mot støv og smuss. Det hender rett som det er at tlf går i bakken. Hva synes dere fungerer av mobilcover ? Anonym poster: a9fc88e46539c707b884e4b0d79d4efa
Anonym bruker Skrevet 6. april 2013 #2 Skrevet 6. april 2013 silicondeksel bør du ha da:) den som beskytter best mot fall i bakken=) hvis du kjøper den som heter samsung colorcover eller noe så skal den være tett også=) Anonym poster: 6d6eb73d3b68075a0b7de784cdddf9cb
skjotta Skrevet 6. april 2013 #3 Skrevet 6. april 2013 jeg liker best etui. (sånne med "lokk" på. nesten som ei lita veske) jeg har samme telefon og skjermen er SÅRBAR! + at å gå med mobilen i lomma gjør at mange forsikringer ikke erstatter noe fordi du har "behandlet telefonen feil". jeg har skjermbeskyttelse (plast film) og dette http://www.mytrendyphone.no/shop/samsung-galaxy-s3-97396p.html og er veldig fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå