Gå til innhold

Noen som har prøvd vippe-extensions?


Anbefalte innlegg

Gjest overlord
Skrevet

Faller de av etterhvert sammen med limen? Kan man gjøre det èn gang og se hvordan det er uten å være tvunget til å "vedlikeholde" dem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

en og en vipp vil falle av, det går gradvis.

 

Anonym poster: 82dd66e5883c8c6ebe44b13d5a45e5bf

Skrevet

Har ikke prøvd ennå, men har forhørt meg litt. De holder visst i ca 3 uker før man må "fylle" på. Og de skal visst slite en del på dine naturlige vipper.

Gjest overlord
Skrevet

Så da er det ikke noe vits i å gjøre det til en spesiell anledning om man ikke vil vedlikeholde det?

Skrevet

Så da er det ikke noe vits i å gjøre det til en spesiell anledning om man ikke vil vedlikeholde det?

 

Hvis det bare er til en anledning er det vel enklere og billigere å kjøpe løsvipper du kan sette på selv tror jeg.

Gjest overlord
Skrevet

Så da er det ikke noe vits i å gjøre det til en spesiell anledning om man ikke vil vedlikeholde det?

 

Hvis det bare er til en anledning er det vel enklere og billigere å kjøpe løsvipper du kan sette på selv tror jeg.

 

Anledning som i ferietur :) Som i "look smashing på stranden*.

Skrevet

Så da er det ikke noe vits i å gjøre det til en spesiell anledning om man ikke vil vedlikeholde det?

 

Hvis det bare er til en anledning er det vel enklere og billigere å kjøpe løsvipper du kan sette på selv tror jeg.

 

Anledning som i ferietur :) Som i "look smashing på stranden*.

 

Aaah, da ville jeg nok investert i vippe extensions ja :) Kjipt med de lim-på-vippene hvis de plutselig henger på halv tolv på stranden :D

Skrevet

Jeg sverger til vippe-extensions!

 

Har hatt det sammenhengende nå i et lite halvår, og synes det er verdt investeringen.

 

Jeg fyller på hver 3 uke ca. Det tar nesten 1 time per gang.Det tar litt tid å bli vant til det i begynnelsen (lære seg å ikke gni seg i øynene, vaske ansiktet på en litt annen måte osv.), men jeg synes at det har vært fint og fungert bra.

 

Det gjør sminkingen om morgenen mye enklere for min del som har det travelt med 3 barn, og dessuten fremhever det øynene mine veldig. Øynene mine er noe av det med min kropp jeg er mest fornøyd med. Får mange fine kommentarer på øynene mine for tiden og det hjelper på nå som jeg er kvalm og sliten midt i svangerskapet.

 

Viktigst av alt er vel egentlig det at det får meg til å føle meg bedre, som at jeg gjør noe fint for meg selv. Det synes nok utenpå tenker jeg. Så jeg ville definitivt gått for nye vipper til strandferien for å få den ekstra boosten i selvtillitten :)

Gjest overlord
Skrevet

Jeg sverger til vippe-extensions!

 

Har hatt det sammenhengende nå i et lite halvår, og synes det er verdt investeringen.

 

Jeg fyller på hver 3 uke ca. Det tar nesten 1 time per gang.Det tar litt tid å bli vant til det i begynnelsen (lære seg å ikke gni seg i øynene, vaske ansiktet på en litt annen måte osv.), men jeg synes at det har vært fint og fungert bra.

 

Det gjør sminkingen om morgenen mye enklere for min del som har det travelt med 3 barn, og dessuten fremhever det øynene mine veldig. Øynene mine er noe av det med min kropp jeg er mest fornøyd med. Får mange fine kommentarer på øynene mine for tiden og det hjelper på nå som jeg er kvalm og sliten midt i svangerskapet.

 

Viktigst av alt er vel egentlig det at det får meg til å føle meg bedre, som at jeg gjør noe fint for meg selv. Det synes nok utenpå tenker jeg. Så jeg ville definitivt gått for nye vipper til strandferien for å få den ekstra boosten i selvtillitten smile.png

 

Hvor mye betaler du hver gang?

Skrevet

450 NOK for påfyll. For å ha råd til det kuttet jeg ut frisør.

Skrevet

Det er ingen tvil om at Norge er et velferdssamfunn.

 

Anonym poster: 815716f44087eed55981e7c0db74be4f

Skrevet

Mine vipper ble mye kortere og mindre av, så jeg sverget på å aldri gjøre det igjen.. Men mulig de ikke var så flinke, dette er jo 6-7 år siden, på ski.

 

Anonym poster: 8969a550d371b04c1f3a496e826e079f

Gjest Siklerotte
Skrevet

De faller gradvis av, det er ikke sånn at alle faller av med en gang. Det er heller ikke problematisk å ikke fylle på mer hvis du bestemmer deg for at det ikke er noe for deg. Man bør fylle på minimum hver tredje uke, venter man mer blir det ikke så veldig fint. Sliter ikke så mye på vanlige vipper hvis man bare forsøker én gang, verre når man bruker det fast.

Skrevet

Jeg gjorde det da jeg giftet meg for å få mer volum.

Jeg har veldig lange vipper selv, så hun hadde faktisk ikke lengre extensions enn mine vipper var, men jeg fikk noen ekstra for å se skikkelig dådyraktig ut. ;)

 

Ble fint, men det svir endel å få det, og er uvant en periode. Og man må være flink å ikke klø seg så mye i øynene, vaske øynene osv.

 

De er festet i dine egne vipper, så de detter av når dine detter av, og det gjør de jo i ulik syklus, så alle detter ikke av samtidig. Så når man ikke tar påfyll kan det se litt snodig ut en periode, når de er spredt rundt.

Dessuten vokser jo dine, og da havner liksom "festet" på den uekte plutselig halvveis oppe på din egen, og jeg opplevde at det så rart ut, klødde og at de kunne finne på å stå i merkelige retninger da..

 

Og det er ingen tvil om at det sliter på dine egne, mine ble slitt ned og derfor kortere enn vanlig i en periode.

 

Jeg hadde det bare denne ene gangen, for siden mine likevel er ganske så lange (13mm ifølge hun som satte på extensions;)) og tette, så føler jeg ikke det er vits når det faktisk koster såpass mye som det gjør og må ha refill så ofte for å se bra ut. Og det er først nå mine er like lange som de var før jeg satte dem på (i august).

 

Men klart, finfint til spesielle anledninger, eller hvis man har råd til å vedlikeholde det hele tiden. :)

Skrevet

Det er ingen tvil om at Norge er et velferdssamfunn.

 

Anonym poster: 815716f44087eed55981e7c0db74be4f

 

Og takk Gud for det!

 

Men.. eh.. ville ikke akkurat pekt vippe-extensions ut som et eksempel på det. Ikke helt oppe der med for eksempel hytte på heia, båt på sjøen, 2 nye biler i garasjen, halvårlige sydenturer osv..

Skrevet

Så da er det ikke noe vits i å gjøre det til en spesiell anledning om man ikke vil vedlikeholde det?

 

Hvis det bare er til en anledning er det vel enklere og billigere å kjøpe løsvipper du kan sette på selv tror jeg.

 

Anledning som i ferietur :) Som i "look smashing på stranden*.

 

Jeg vurderte dette i fjor, men ble frarådet det. De tåler ikke så godt mye bading. Og de sliter veldig på dine egne vipper,

 

Gjest StineTh
Skrevet

Jeg satte på vippeextensions før bryllupet vårt, og det ble fantastisk fint! Ser smashing ut på alle bildene, og trengte ikke å bekymre meg for at mascaraen skulle renne i kirken eller under talene ;) Anbefaler det veldig hvis du skal noe spesielt og ønsker å se ekstra fin ut :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...