Anonym bruker Skrevet 6. april 2013 #1 Skrevet 6. april 2013 Men jeg har ei jente på 18 mnd. Hun drikker av glass og tutekopp om dagen. Men får hun ikke tåteflaske på natta blir det krise.. Hun har ødelagt flaske tuten så skulle idag ut og kjøpe nye. Men hun har tydelogvis de orginale gamle aventflaskene å i butikken hadde de tuter kun til de nye. Pga litt dårlig råd hadde jeg ikke mulighet til å kjøpe helt ny fladke. Så jeg kjøpte en litt billig variant bambino flaske. Er det noe problem at hun ikke bruker kolikk flaske nå? At den fungerer fint til henne dennne rimligere flaska? Forstår jo at det er viktig med kolikkflasker når de er små. Å har alltid vært nøye med det. Er første gang jeg har kjøpt ei sånn flaske.. Går det greit? Eller er det.helt feil? Dumt spørsmål:) hehe takk for svar! Anonym poster: 509b312f96c496580ce5b0944d1239d2
Anonym bruker Skrevet 6. april 2013 #2 Skrevet 6. april 2013 Hun er 18 mnd. På tide å venne av med flaske kanskje? Anonym poster: ef9d774f2c404a1b5de2f1e947256fec
Light of my life Skrevet 6. april 2013 #3 Skrevet 6. april 2013 Støtter anni over. På tide med avvenning.
Kanutten83 Skrevet 6. april 2013 #4 Skrevet 6. april 2013 Nå er hun så stor at antikolikkflaske ikke er noe tenke på lengere. Nå er hun så stor at den luften hun evt svelger får hun opp med letthet
☆☆☆ Skrevet 6. april 2013 #5 Skrevet 6. april 2013 Hun er 18 mnd. På tide å venne av med flaske kanskje? Anonym poster: ef9d774f2c404a1b5de2f1e947256fec Kvifor det, viss barnet kosar seg med flaske før tannpussen?
2blå1rosa Skrevet 6. april 2013 #6 Skrevet 6. april 2013 Går helt fint. Signerer at det er på tide med flaskeavvenning
Anonym bruker Skrevet 6. april 2013 #7 Skrevet 6. april 2013 Hun er 18 mnd. På tide å venne av med flaske kanskje? Anonym poster: ef9d774f2c404a1b5de2f1e947256fec Kvifor det, viss barnet kosar seg med flaske før tannpussen? Hun må ha flaske på natta, ikke før tannpuss.. Annie #1 Anonym poster: ef9d774f2c404a1b5de2f1e947256fec
Anonym bruker Skrevet 6. april 2013 #8 Skrevet 6. april 2013 Hun er 18 mnd. På tide å venne av med flaske kanskje? Anonym poster: ef9d774f2c404a1b5de2f1e947256fec Kvifor det, viss barnet kosar seg med flaske før tannpussen? Hun må ha flaske på natta, ikke før tannpuss.. Annie # Anonym poster: ef9d774f2c404a1b5de2f1e947256fec Anonym poster: ef9d774f2c404a1b5de2f1e947256fec
☆☆☆ Skrevet 6. april 2013 #9 Skrevet 6. april 2013 Hun er 18 mnd. På tide å venne av med flaske kanskje? Anonym poster: ef9d774f2c404a1b5de2f1e947256fec Kvifor det, viss barnet kosar seg med flaske før tannpussen? Hun må ha flaske på natta, ikke før tannpuss.. Annie #1 Anonym poster: ef9d774f2c404a1b5de2f1e947256fec Fortsatt uproblematisk om det kun rr vatn..
Løvinna30 Skrevet 6. april 2013 #10 Skrevet 6. april 2013 Hei HI. Du må nesten bare prøve deg frem i kveld/natt med den nye flasken. Lykke til
Serepta Skrevet 6. april 2013 #11 Skrevet 6. april 2013 Til en snart to-åring fungerer bambinoflaskene supert.
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 6. april 2013 #12 Skrevet 6. april 2013 Hadde samme problemet med dattera mi. Kjøpte også nye smokker som ikke passet de gamle flaskene Men til spm ditt: det er ikke noe stress ift kolikk når barnet er 18 måneder. Så du får bare prøve deg fram
☆☆☆ Skrevet 6. april 2013 #13 Skrevet 6. april 2013 Forresten; mam-smokkane passar dei gamle avent-flaskene
Anonym bruker Skrevet 6. april 2013 #14 Skrevet 6. april 2013 Jeg vet vi burde slutte. Men hun koser seg veldig med den akkuratt som med sutt. Virker som den falt i smak, prøvde den litt nå. Hun drikker somsagt av tutekopp å glass på dagtid. Så prøver vi å slutte mer å mer . Men somsagt er det mest til kvelden. Hun drikker bare vann i den.. Uff skal prøve å avvende henne mer. Anonym poster: 509b312f96c496580ce5b0944d1239d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå