Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en moby wrap som ble flittig brukt når han var nyødt, men nå er det så interessant å se seg rundt og se på ting så jeg kan ikke lenger ha han med ansikte vendt inn mot brystet. han kaver sånn og sutrer fordi han ikke for se noe, vrir seg og snur ansikter og hiver seg til siden for å få med seg hva mamma gjør med hendene (støvsuger, lager mat, vanner blomster) spennende!!!

så nå er jeg på jakt etter en bæresele som kan brukes både frem på magen og bak på rygg og både med inn/ut- overvendt ansikt.

tips og råd tas i mot.

han blir 4 mnd snart og veier 8 kilo og er 68cm

han kan ikke holde nakken sin oppeså lenge enda og kan ikke sitte så jeg tror det er nødvendig med nakkestøtte også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville brukt en innovervendt. Vi har ergobaby, og snuppa fikk sett det hun ville, og så la hun bare hodet inn mot brystet når hun ble sliten.

Skrevet

jeg har mobywrap til det.. han ser ikke nok :P hiver seg fra side til side til han løsner knuten og plutselig henger han nede på magen :P

Skrevet

Jeg tror ikke det er så mange andre enn BB hvor babyen sitter med ansiktet ut. Og den er ikke bra for babyens hofter. Men med ergobaby eller manduca kan du ha baby på ryggen så hun ser samme vei som deg.

Gjest yrild
Skrevet

Jeg kjenner ikke Moby Wrap, men med Manduca kan du bære både på ryggen og på hofta :-)

Skrevet

Vi er veldig fornøyd med manduca. Du kan bære på magen (ikke med ansiktet ut) på ryggen og hoften. Den er veldig god for ryggen min, kjenner nesten ikke at jeg har ungen i bæreselen :-)

Skrevet

oki.. kanskje jeg skal satse på den... men på hoften må vel babyen kunne holde hode sitt oppe først... tenker jeg??

Skrevet

Vi har ergocarrier. Den kan brukes på rygg, hofte og mage(inn og utovervendt). Sitter god på oss foreldre og ungen trives i den. Brukt fra nyfødt og brukes fremdeles(2år).

Skrevet

Vi har ergocarrier. Den kan brukes på rygg, hofte og mage(inn og utovervendt). Sitter god på oss foreldre og ungen trives i den. Brukt fra nyfødt og brukes fremdeles(2år).

oooooo google google

takk takk

Skrevet

Vi hadde ergo. Kan bæres på mage og rygg og selve selen er ikke større enn at man lett har plass til den i annen bagasje. Selv med en våken unge, så var ikke det noe problem Vil barnet se mer, får det gå. Er barnet så lite at det ikke går enda, så er det bare noe barnet må godta - at utsikten er litt begrenset mener jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...