Gå til innhold

Lørdagselsk

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut
Skrevet

Morgenens langtur på skauen med fuglesang og brodder

Stillhet i stua

Muligheten til å bryte stillheten i stua med masse Green Day

Kaffe

Mange aviser

La være å ta telefonen fra dumminger

Ikke sol, så man kan være inne og gjøre inneprosjekter med god samvittighet

Muligheten til å aldri starte på noen av prosjektene

Fine venninner som har god sofa og te og sær-Jesus i stua

Huset mitt

Våronn på balkongen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mmmm enig :)

Snuppa sov helt til 07:15!!

Kooooste oss inne til 10 da vi gikk ut og ruslet litt i parken med hunden.

Hjemme igjen lagde vi pannekaker, vekte pappan, og nøt en deilig lang frokost nr 2 :)

Nå sover hun søtt, far har dratt ut en tur, og jeg og bikkja nyter litt alenetid.

Bliss :)

Gjest Kira bjeffer
Skrevet

Hørtes ut som en meget god dag!

Men jeg stusset litt over venninner som har sær-Jesus i stuen. Hva i alle dager er det?

Gjest sug lut
Skrevet

Hørtes ut som en meget god dag!

Men jeg stusset litt over venninner som har sær-Jesus i stuen. Hva i alle dager er det?

Det kan jeg ikke svare på av frykt for gjenkjennelse :D for det er den særeste Jesusen jeg har sett og jeg ELSKER mine venninner fordi de har så vanvittig mye syke ideer som ingen andre ville hatt :D - jeg ler fremdeles inni meg!
Skrevet

Vekking först kl 7.30.

2-åring som ikke bruker bleie på dagen lengre.

Ble vekket av samme 2 åring som ropte "potte!" og som hadde törr nattbleie :-)

Sol

Bare minus 4 grader på morgenen.

Under 1 uke til jeg får besök av kusine som spanderer hotelovernatting!

Skrevet

Lørdagsskole!

Eldste gikk nemlig glipp av essensiell kunnskap ifm litt utvida påskeferie... Så i dag har vi skolekjøkken. På menyen, skolebrød så klart!

Mmmmm duften! Og jeg er bare kommandør og får smake :)

Gjest amandine
Skrevet

Følgende utspiller seg:

Mammaen tror hun er alene hjemme. Skal ekspedere pizzasaus, pizzadeig, brøddeig og gjøre klart til morgenbakst og salat til i morgen. Mammaen(som fremdeles er alene hjemme) finner frem cd og stapper i, gnur volumet godt opp(har jækla gode høyttalere) og setter i gang. Plutselig står et par små forskremte guttunger i stua og brøler: MAMMAAAAA! Du spiller så høyt at det gjør vondt!

Og vips var idyllen brutt, men elsk likevel!

Skrevet

Sovet til halv 11, slått fast at sola er en forræder og min balkongdag utgikk, stekt vafler, sendt frøken fryd med besteforeldre, ryddet og vasket hus, nå ligger jeg sofaen og her blir jeg. så det.

Skrevet

- å våkne opp ved siden av en liten på 6 uker og samtidig kjenne fireåringens iskalde tær mot ryggen

- starte dagen med kakao

- gå tur i de siste krampetrekningene fra vinteren og vite at det snart er sommer

- spise softis på kjøpesenteret

- å levere fra seg en gledesstrålende fireåring til mormor og morfar og vite at man har hele ettermiddag, kveld og natt for seg selv og mannen (og minsten- men han sover for det meste. :))

- å tenke på at om bare 4 dager kommer bestevenninna som jeg ikke har sett siden august på besøk fra andre kanten av landet

- tanken på sjokoladen jeg skal fortære senere ikveld

It's all good. :)

Skrevet

Bestått oppskyting av storviltprøven på to kalibre.

Koste med verdens herligste dachsvalp og ble en smule valpesyk.

Besøk av venner i kveld, server nydelig tiurgryte og masse rødvin.

Gjest sug lut
Skrevet

Kan jeg få føye til en ting til på lista mi? Nemlig å se American Pie - the Reunion med tenåringen i hver vår sofa og flire på seg kink? Haha, jeg tror jeg er en kvisete guttunge innerst inne.

Skrevet

Her har jeg nettopp hatt to gode venninner innom på besøk. Et par glass vin og mye skravling. Herlig :)

Skrevet

Har heia meg hes på håndballkamper i dag, jeg som vanligvis hater håndball... Laget tapte fem av fem kamper, beste resultat var 3-6, dårligste var 0-9... Tårer og stolte glis om hverandre, massevis av perfekte redninger og utrolig kule foreldre som ALLTID fant grunn til å skrike "godt jobbaaaa!!!" -I tillegg til kule gutter fra det andre laget som et par ganger stoppa "kampen" for å forklare de uerfarne motstanderne hva de skulle til å gjøre, slik at laget kunne stå på rett sted for å skyte eller redde. ("Nå må dere prøve å skyte ballen inn mellom oss her, eller der borte") :-) *Stor tro på dagens sjuåringer*

Skrevet

- Tur inn til "byen" med mann og barn hvor det blir spontant kafèbesøk med venner vi traff på.

- Den tykkeste varme sjokoladen (drikkesjokolade) man kan tenke seg.

- Mannen som overtaler meg til å kjøpe noe til meg selv, fordi jeg aldri gjør det.

(Endte opp med en BBkrem. Håper den gjør underverker for mitt slappe, dratte gravide ansikt..)

- Dag 1 av ikke-gå-ut-av-sengen-nå-skal -vi-sove gikk sånn nogenlunde bra for 1,5 åringen.

- Sjokkis og Muffins med DIB alene hjemme mens mannen er på spillejobb.

Skrevet

Gode øyeblikk med nær familie. Kjenne på samhold og glede trass i tragedie og sjukdom. Sol og varm kaffe på verandaen. Vin og god mat med familien :)

Skrevet

Heheheheheeeeeeeeee:) Har ikkje vært her inne på maaaange år, så jeg fikk plutselig et innfall om å kikke innom. Og hva får jeg se??? Første innlegget var fra en av de jeg husker best! Nei, så gøy:) Takk for sist, får jeg vel si:)

Skrevet

- femte dagen på rad alene med ungene og femte dagen alle har vært blide og greie

- hun minste sov helt til halv ni, så da fikk jeg det også

- fikk se hele fotballkampen til størstemann, de yngste valgte mormor tid i stedet

- god stemning i heimen og skuldrene er lave

- lot PCen bli stående på kontoret over helgen og kan ikke jobbe hjemme. Har ikke noe jeg burde gjort heller faktisk

Skrevet

Våkne sent... laaang hyggelig frokost med mann og barn og kaffelatte. Tusle innom naboen på en kaffe mens våre to minste leker sammen.

Så, forventningsfulle barn som står og venter på uimotstålig lørdagsgodt i godteskålene, og jeg som spiser lørdagsgodtet som ble til overs, i skjul... ;) naminam

Skrevet

Gode øyeblikk med nær familie. Kjenne på samhold og glede trass i tragedie og sjukdom. Sol og varm kaffe på verandaen. Vin og god mat med familien :)

En stor klem pga tragedie og sjukdom. Er det noe jeg kan bidra med, er jeg bare en pm unna! Mot og styrke sendes din vei.

Gjest amandine
Skrevet

En stor klem pga tragedie og sjukdom. Er det noe jeg kan bidra med, er jeg bare en pm unna! Mot og styrke sendes din vei.

Ditto!
Skrevet

Ditto!

Vakre damene! :) Det varmer å komme tilbake til sånne meldinger! Skulle ønske det var noe noen kunne bidra med, men sånn fungerer ikke alltid livet, dessverre. Tar med meg klemmer, mot og styrke og gode tanker, de betyr masse i tunge tider :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...