Gå til innhold

Be om sykemelding?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vrei foten min på trening tidlig i uka. Var skikkelig vondt med det samme. Både svimmel og kvalm.

Legen konstanterte at det nok var snakk om strekk i leddbåndet i kneet. Tærne hovnet opp dagen etter, men hevelsen er nesten borte nå.

Klarer å gå på foten med litt halting. Skulle ringe om jeg trengte sm neste uke, men er forferdelig usikker. Er mye gåing i jobben min, blant annet i trapper. Og det murrer skikkelig i hele foten etter jeg har gått en stund.

Best å ta det med ro noen dager, eller er det bare bra å bruke foten litt?

Anonym poster: 0301fa9afb7d391f1afc8c4c62954078

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regner med at arbeidsgiver kan tilrettelegge for deg, så jeg tror ikke det er aktuelt med sykemelding her.

Skrevet

Regner med at arbeidsgiver kan tilrettelegge for deg, så jeg tror ikke det er aktuelt med sykemelding her.

Arbeidsgiver kan ikke tilrettelegge dessverre. Er ikke snakk om kontorjobb. Jobber i industrien.

Skrevet

Hva med å prøve å gå på jobb? Det må da være mye bedre å prøve først, og heller ta kontakt med legen igjen hvis du ser at det ikke fungerer?

Skrevet

Jeg hadde bedt om sykemelding uten dårlig samvittighet.

Anonym poster: 62b74d6e89798d98b1c670bac0d8c214

Skrevet

Hater å være sm slik at det er sagt. Vil gjerne på jobb, men vil ikke gjøre det verre. For da vil det jo ta lengre tid før jeg kan begynne å trene igjen.

Tenkte noen her hadde vert borti noe lignende... Kanskje like greit å høre hva legen sier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...