Gå til innhold

Den Store Flyttedagen ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ALDRI flytte igjen. Jeg skal seriøst bæres ut av rekkehuset i en kasse!

Puh :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slitsomt å flytte! Ta det med ro om du er gravid ihvertfall, jeg flyttet som gravid og endte opp på legevakten. Med streng beskjed om å sitte å se på, og peke hvor ting skulle ;)

Anonym poster: 8b7466d44e3ffddab82c894cca58dc30

Skrevet

ok

Anonym poster: 2e66ae2e82ff8d7f790c5467c04562f3

Gjest overlord
Skrevet

Jeg trodde jeg flyttet for siste gang da vi flyttet inn i rekkehuset. Men så tok stormannsgalskapen meg og vi kjøpte enebolig. Da orket ikke mannen min mer, så vi leide både flyttebyrå og rengjøringsbyrå til å gjøre jobben. Anbefales :)

Lykke til med flyttingen!

Gjest thricane
Skrevet

Det er et styr. For ikke å snakke om adresseendring som må meldes alle mulig rare steder. Her er renta bundet for 20 år fremover, så blir ingen flytting her i gården altså!

Skrevet

Vi skal heller ikke flytte mer! :P da blir ihvertfall det tunge vitrineskapet og alle IKEA-tingene stående igjen :P no more!

Skrevet

Føler med deg;) Holder på å pakke et helt liv ned i esker her, for å flytte et helt/halvt liv fra øst til vest...Nå mangler i grunn bare å finne et sted å bo :P

Skrevet

Da er vi (nesten) i hus og Den Store Flyttedagen er vel overstått :D

Vi ser skog (!!!) fra kjøkkenvinduet!

Skrevet

Vi er i samme båt :) Vi hadde den store flyttedagen på tirsdag, resten av uka har gått til "småplukk" og utvask. I dag har min mor og mormor faktisk tatt siste rest av utvasken siden jeg er gravid med bekkenøsning ++ og mannen har vært på jobb hele dagen. Snille damene :)

Det er LENGE til vi skal flytte neste gang hvertfall, da må det bli til en ekstremt flott enebolig til gi-bort-pris med nøyaktig den beliggenheten jeg vil ha. Selv om vi er flyttet så er det ekstremt mye som må gjøres mtp å få alt på plass. Det har aldri passet mindre å være gravid :P

Anonym poster: fbcb00b4e7f22e399f1e71b80ee4a8c0

Skrevet

Skal i alle fall prøve å ikke være gravid om vi skulle flytte igjen ;)

Skrevet

Bor dere i Trondheim?

Anonym poster: 90b93f97f71614e04a7830ae5b4660e0

Skrevet

Har du flyttet fra Løkka og ut på landet? Hvilken vei? Vi flyttet nettopp fra Oslo til rekkehus på Skedsmokorset. Elsker det!

Anonym poster: 0e399e766f1e3a71b7cd71853fc9aaea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...