Gå til innhold

Bruker barna deres ullundertøy fortsatt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min gutt på litt over 2 år bruker jo fortsatt det. Men ser i en annen tråd ang lue, at det er noen som ikke bruker lue ute, andre tynn ull/bomulls lue. Er det jeg som er så frossen av meg at jeg bare fortsatt kler han i ull? Jeg har nå gått over til å ta på han NB ullfleecelua til tynn ull/bomulls lue. Og i vogna på vei til barnehagen (ca 20 min gåing, og ca 40 min busstur) bruker han fortsatt den tykke lammeskinnsposen... Jeg vet jo at jeg er en "engstelig" mamma i forhold til mye, men er jeg hysterisk?? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker også ull på minien (3 år) enda, og kommer til å gjøre det en god stund fremover.

Anonym poster: 45b078d513d5e9cb6f72d9f3ee88dd3b

Skrevet

vel her snødde det i natt....:( Så regner med ut april

Anonym poster: 651e6f1eac9135768314ca0420594f34

Skrevet

Bruker fortsatt ull på fireåringen her ihvertfall. :-D

Skrevet

Brukar fortsatt ulltøy, eg brukar forresten ulltøy sjølv også. Det snør forresten i dag..

Skrevet

Nei nå er det over håper jeg:) det blir oppimot 15-18 pluss i sola nå om dagen!

Skrevet

Bruker ull nesten hele året. Mai, juni. Juli og aug uten ull. Eller på kalde sommerdager kan vi bruke ull. Mye fin sommerull og få kjøpt.

Anonym poster: 232aa4b076531cc173f4fb40856c03f9

Gjest Anybody
Skrevet

Min bruker aldri ullundertøy. Men bruker lue i lang tid enda og ulldress under jakken. Det er et ørebarn så lue og skjerf er flittig brukt!

Skrevet

Nei

Anonym poster: 8d0ab5cbfe8eccff8b221f52834a60e0

Skrevet

Absolutt! Det smelter og er vått ute, og de blir ofte våte gjennom dress eller ved at regnbuksa har sklidd opp. Kald og våt UTEN ull, grøss!! :-)

Anonym poster: 855bcced85d611e300a4a9b640db5d3b

Skrevet

Det er vel HELT avhengig av hvor man bor? Her er det minus om natten og om morgenen, men med sol blir det fort over 10 grader på dagen, og nå med skyer er det 7 grader ute. Nå har jeg hatt en kortarmet ulltrøye underst, og bomullstrøye/body utpå der igjen. Og bomullsstilongs... Siden november har det vært ullbody, ullstilongs og ullsokker non stop.. Men nå må stakkaren få ha på litt bomull igjen mener jeg, han skal jo ikke bli for varm heller.

Anonym poster: d107d7e28b307cd09eceaa76c543b60c

Skrevet

Her bruker vi ull enda, og bruker det igrunn det meste av året:) varierer bare mellom tykk og tynn ull:)

Skrevet

Bruker ullundertøy på største på 5 fortsatt. Gått over til tynnere bomullsluer, og tynnere allværsjakke/vårdress.

Minste sitter fortsatt i vinterposen i vogna, men med mindre tøy på, og tynn parkdress, med ull eller fleece under, i bæreselen.

Fortsatt snø på bakken og mye våte områder. Bedre å kjøre tynnere, lettere lag enn å ta bort ulla tenker jeg.

Anonym poster: 495d74c30ceaea5686b4656e61263c61

Skrevet

Kommer jo an på temperaturen, men her i Oslo har det ikke vært nødvendig med ull de siste dagene.

Skrevet (endret)

vi bruker vinterlue,vinterpose,ull,lammeskinn og vinterdress utr.

Han går ikke enda da..

Min gutt er 18 mnder.

Endret av me_87
Skrevet

Nei,kun hvis det er veldig kjølig..

Anonym poster: 727b89bae9bcffe938328d14d7ba9986

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...