Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som sliter eller har slitt med kløe?

Jeg har de siste dagene begynt å klø på magen på strekkmerkene mine.Det er ikke overalt men under navelen på venstre side og høyre side.Ikke rett under navelen.Det klør ikke konstant men når det først klør er det så intenst..Prøver å la vær..

Jeg leste at dette kunne ha leverpåvirkning sent i svangerskapet og at det burde følges opp med blodprøver.Jeg skal på overtidskontroll på mandagen.Er det evt for sent å vente med blodprøver til da eller burde jeg reise til legevakten?Noen som har noen erfaringer?Noen som har fått leverpåvirkning?Hva sa de?Farlig?

Takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge du ikke klør inni hendene og under føttene ville jeg ikke vært bekymret, at mageskinnet klør når man er høygravid er helt normalt.

Jeg fikk svangerskapskløe med intens kløe inni hender og under føttene, sykehuset tok da over svangerskapskontrollene og det ble tatt blodprøver hver uke. Det gikk greit hos meg da, ble aldri så store utslag på leverprøvene at det var farlig, men ble satt igang 17 dager før termin, da hadde jeg ikke sovet mer enn 2 timer sammenhengende på mange uker pga kløen.

Anonym poster: 245ab31ba5bc4fec6734f8fdb5806828

Skrevet

Er du urolig så ringer du føden og hører hva de sier. De tar prøver det og.

Skrevet

Jeg klør ikke i hender og føtter.Jeg har esktremt mye vann i kroppen så jeg klør inni beina under på en måte..Men det er bare langt inni foten på en måte.

Det klør ikke hele tiden men plutselig kommer det.Jeg får ringe til føden om jeg blir usikker.Jeg skal uansett ta blodprøve på mandag morgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...