Gå til innhold

40 åring er påbyn


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere om 40 åringer som flyr på byn hver helg ???

 

Anonym poster: 3cd18370397fc2814bc7529ea63060f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis de er singel tenker jeg at det er helt greit, for da er han eller hun vel ute etter å finne seg noen kanskje?

 

Hvis de har små barn hjemme syntes jeg ikke det passer seg å være på byen hver helg, men jeg syntes ikke det har noe med alder å gjøre?

 

Er du 40 og flyr på byen hver helg?

 

Anonym poster: 11e7e9a3a5f75788c00bbc7288e5a991

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Litt panisk kanskje?

 

Ellers tenker jeg ikke så mye på det så lenge det ikke er meg eller mannen min.

Skrevet

At de gidder tenker jeg da? Jeg er tretti og for lengst ferdig med å fly på byen, det er jo veldig lite spennende.

 

Men er man singel har man kanskje ikke så mye annet å gjøre, foreslå for vedkommende å finne seg en hobby ;)

Skrevet

I Oslo er det ihvertfall helt vanlig å gå ut selv om du er 30,40 eller 50. Som i resten av Europa også. Trist hvis man skal måtte sitte hjemme bare fordi noen idioter mener det. Men de fleste bryr seg vel neppe om hva noen ungdommer sier likevel da. I Oslo er det mange steder som det er kun voksne folk på for eksempel.

 

Hvor ofte man går ut må jo være opp til hver enkelt og det livet den ønsker å leve.

 

Anonym poster: a0ac6ea8a4acd370284e9465654bb998

Skrevet

At det må være dyrt og slitsomt :P

Skrevet

Hver helg???

Da er de vel i jakt på den evige ungdommen, Her blir det liv RAI RAI!!

 

 

Anonym poster: 8fabcd2fa6589e2bdcd9e4df540ec5d0

Skrevet

I Oslo er det ihvertfall helt vanlig å gå ut selv om du er 30,40 eller 50. Som i resten av Europa også. Trist hvis man skal måtte sitte hjemme bare fordi noen idioter mener det. Men de fleste bryr seg vel neppe om hva noen ungdommer sier likevel da. I Oslo er det mange steder som det er kun voksne folk på for eksempel.

 

Hvor ofte man går ut må jo være opp til hver enkelt og det livet den ønsker å leve.

 

Anonym poster: a0ac6ea8a4acd370284e9465654bb998

 

Å gå ut en gang iblant gjør jo alle, det er jo vanlig. Man skal jo ikke lenkes fast til bopelen sin bare fordi man er over førti :P

 

Men her var det jo snakk om en som var på byen hver eneste helg.

Skrevet

Ikke rart om han er singel. Er vel en grunn til at single går mer på byen enn de som er i et forhold?? Har vel ikke noe med alder å gjøre med mindre de driver rava fulle rundt. Synes det er bedre at single går på byen hvis de er ensomme enn sitter hjemme å sturer.

 

Anonym poster: 0cb05c583c44987341dd747c047a69a7

Skrevet

I Oslo er det ihvertfall helt vanlig å gå ut selv om du er 30,40 eller 50. Som i resten av Europa også. Trist hvis man skal måtte sitte hjemme bare fordi noen idioter mener det. Men de fleste bryr seg vel neppe om hva noen ungdommer sier likevel da. I Oslo er det mange steder som det er kun voksne folk på for eksempel.

 

Hvor ofte man går ut må jo være opp til hver enkelt og det livet den ønsker å leve.

 

Anonym poster: a0ac6ea8a4acd370284e9465654bb998

 

Helt enig! Og å gå ut på byen MÅ ikke bety rølpefylla og kebab kl 03.30. Mange av 40-åringene jeg kjenner som fortsatt er mye ute på byen møter helt enkelt venner der hellre en hjemme, tar noen glass øl/vin og 'sosialiserer'. Kan ikke skjønne hvorfor det skal være så ille?

 

Hvis det derimot er snakk om en småbarnsfar/mor som er ute å drikker seg dritings hver helg er det jo en annen ting...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...