Gå til innhold

Fyllesyk eller? Hehe


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har savnet initiativ fra mannen i det siste, og gleden var stor da han hadde med iskal champagne da han kom og la seg i går! Så koselig med litt skravling over et par glass før vi la oss! Jeg har akkurat sluttet å amme, og det er bortimot to år siden forrige glass. Men nå våkner jeg og er kvalm og har vondt i hodet..... Kan jeg virkelig være fyllesyk? Herregud! Jeg må le av meg selv... Får over 30 mennesker på besøk kl 12 for ettårsfeiring, så det er jo greit å vite at det ikke er et virus. Kan man kjenne forskjell på noe vis?

 

 

 

Anonym poster: d9354b20421938a5ede8f13ba335e560

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...