Anonym bruker Skrevet 6. april 2013 #1 Skrevet 6. april 2013 Har savnet initiativ fra mannen i det siste, og gleden var stor da han hadde med iskal champagne da han kom og la seg i går! Så koselig med litt skravling over et par glass før vi la oss! Jeg har akkurat sluttet å amme, og det er bortimot to år siden forrige glass. Men nå våkner jeg og er kvalm og har vondt i hodet..... Kan jeg virkelig være fyllesyk? Herregud! Jeg må le av meg selv... Får over 30 mennesker på besøk kl 12 for ettårsfeiring, så det er jo greit å vite at det ikke er et virus. Kan man kjenne forskjell på noe vis? Anonym poster: d9354b20421938a5ede8f13ba335e560
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå