Gå til innhold

Plutselig livredd fluer..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får helt hysterisk sammenbrudd av å se en flue! Og nå i kveld harvi vært inne hos henne 10 ganger for å si at det ikke er noen slange der.. :/ hun er 2,5 år

Er det vanlig at har perioder med sånne fobier/redsler?

Hva er beste måten å takle det på?

Anonym poster: 3ae5bada4159d47a9ed3dbf30cd15e23

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke noe svar, men min eldste gutt på samme alder er helt hysterisk for fluer. Skulle gjerne fjerna fobien ...

Skrevet

Får helt hysterisk sammenbrudd av å se en flue! Og nå i kveld harvi vært inne hos henne 10 ganger for å si at det ikke er noen slange der.. :/ hun er 2,5 år

Er det vanlig at har perioder med sånne fobier/redsler?

Hva er beste måten å takle det på?

Anonym poster: 3ae5bada4159d47a9ed3dbf30cd15e23

Det samme var det her. Jeg holdt fram hånda og ropte på fluene jeg. Også satte en heldigvis seg på hånda mi og da "pratet jeg med den" alla: åå så fin du er da, så koselig at du kom på besøk til oss. Kanskje du vil besøke hånden til XXX (barnets navn) også?

Da var det plutselig bare kos. Og nå omtaler hun fluene som vennene sine. "Se mamma, der er vennene våre!!". Og hun blir jo da også hysterisk om noen dreper dem :P

Anonym poster: 9cc759357a797cecaf5a099c30893434

Skrevet

(Men jeg må gjenta prosedyren hvert år, nå er hun fire. Hun glemmer det fra år til år og starter som hysterisk fram til jeg har hatt min lille fluedialog)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...