Gå til innhold

Noen som har hatt PUPPP under svangerskapet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan var det? Og hvordan gikk svangerskapet?

Anonym poster: 24f448715de7454c5729d5f2d1761924

• 2 år senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gammel tråd, men svarer alikevel da det er alt for lite info om dette rundt på nett. Jeg hadde dette med guttungen som er 2 år nå. Er nå gravid på nytt (22+4) og merker at jeg nyter dette svangerskapet mye mindre fordi jeg rett og slett er så livredd for at puppp skal komme tilbake. Det var helt grusomt mens det stod på. Jeg hadde det i rett over 2 uker, og holdt på å bli totalt GAL! Ble satt igang 37+1, da hadde jeg på tross av mye medisiner (3 forskjellige sovetabletter, kremer og allergitabletter) ikke sovet mer enn max 2 timer hver natt i over 2 uker. 3 dager etter at han var ute var kløen så godt som borte. 2.natten etter han var født sov jeg i 5 timer i strekk og følte meg som et nytt menneske. I etterkant har jeg hatt "tendenser" til puppp ved hver menstruasjon i rett over 1 år, men ikke i nærheten av så intenst som det var mens det stod på. PUPPP er rett og slett det verste jeg har opplevd, skulle gjerne født 5 ganger uten smertestillende i stedet for en runde til med den grusomheten! 

Anonymous poster hash: 6d08c...805

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...