Gå til innhold

47 år og venter barn?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ikke uvanlig at menn på 47 får sitt første barn.

 

For kvinner - som i dette tilfellet er 46 i følge artikkelen du linker til - er det en del mer uvanlig. Fordi mange ikke lenger er i stand til å bli gravide i den alderen. Men så hyggelig for dem, da.

 

Anonym poster: 3af14fc7d551112c148ab292a4edf25f

Skrevet

I Usa er det vel ikke så uvanlig.

 

Og det er vel ikke sånn at det ikke forekommer her i landet heller.

 

Anonym poster: e251f94ef19bc3e460c2f7ec6f4390c8

Skrevet

Er bare på DIB og i Finnmark at det er vanlig å være fembarnsmor i en alder av 23 år. I resten av verden er det rett normalt at kvinner føder barn til de er nærmere 50 år.

 

Anonym poster: 5d3b6c2c4627af781c020d270ee3c6aa

Skrevet

Hun ser som sagt yngre ut så tenkte egentlig ikke noe før jeg så alderen hennes...., men USA ja....

 

Anonym poster: 80854a08f3b876771ce6a02d09afabc8

Skrevet

Jeg kjenner ingen på snart 50 år som har fått barn. Trodde virkelig det ikke var vanlig etter 42 års alder.

 

Anonym poster: 80854a08f3b876771ce6a02d09afabc8

Skrevet

Det blir nok mer og mer vanlig at kvinner i 40-årene får barn. I min barselgruppe var det ei dame på 47 som ble førstegangsmamma til tvillinger...

 

Anonym poster: 7ead1b078e2db1fb10a702d6243191b4

Skrevet

Naboen vår da jeg bodde hjemme var 46 da hun fikk sitt 3. barn. Gikk supert det :)

 

Anonym poster: b850e386d52f4a00c29b30e01c29b923

Skrevet

Er det naturlig, eller er det med egg fra andre?

 

Anonym poster: 458fee647417de0b023636d1ba67cf4f

Skrevet

Vel, farmor fikk sistemann av totalt 6 unger da hun var 47 og det var vanlig at man fikk siste ungen ca da :) Er bare i disse dager man griner på nesa av noe som er naturlig! Mange som er fruktbare til rundt 50....

 

Anonym poster: 68d07df503450d710d8c816d679ac9d0

Skrevet

Er bare på DIB og i Finnmark at det er vanlig å være fembarnsmor i en alder av 23 år. I resten av verden er det rett normalt at kvinner føder barn til de er nærmere 50 år.

 

Anonym poster: 5d3b6c2c4627af781c020d270ee3c6aa

 

Thumbs up!

Skrevet

I gamle dager var det vanlig å få barn omtrent så lenge man var fruktbar. Min oldemor fikk sitt første barn da hun var 23, og sitt siste da hun var 44.

Skrevet

Tipper 47 og tvillingmamma er eggdonasjon..

 

Anonym poster: 0572e448157bca388ecd25d7414baa22

Skrevet (endret)

Er bare på DIB og i Finnmark at det er vanlig å være fembarnsmor i en alder av 23 år. I resten av verden er det rett normalt at kvinner føder barn til de er nærmere 50 år.

 

Anonym poster: 5d3b6c2c4627af781c020d270ee3c6aa

 

Normalt og normalt du. Det forekommer ja, vanlig er det vel neppe?

Endret av Pinnus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...