Gjest stårma Skrevet 5. april 2013 #1 Skrevet 5. april 2013 Har kjøpt navnelapp klistrelapper til klær som bare skal klistres på og ikke strykes på. Men de faller av i vaskemaskinen! Hva gjør jeg feil??? Det er flere dager siden jeg klistret det på, det sitter på en rett flare.
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 9. april 2013 #3 Skrevet 9. april 2013 Aner ikke hva du gjør feil, det er jo ikke så mye feil man kan gjøre når det bare er å klistre de på Men er du sikker på du har kjøpt de som ER til å klistre på klær, og ikke på matbokser osv? Vi har kjøpt fra askeladden og der har de noen som man kan bruke til både klær og bokser/sko, ja egentlig alt mulig, og de holder vask etter vask. Tror de heter "fargelapper" eller noe sånn =)
Underveis --> Skrevet 10. april 2013 #4 Skrevet 10. april 2013 Bruker også disse fargelappene, og de sitter på de. Gnikker bare litt ekstra på de når jeg setter de på. Elsker de, forøvrig ;-)
.Lillemy. Skrevet 10. april 2013 #5 Skrevet 10. april 2013 Vi bruer også fargelappene til Askeladden. De faller ikke av her iallefall, holder vask etter vask :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå