Gå til innhold

Hvor mange er det vanlig å "invitere" i utdrikningslag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er forlover og skal arrangere..

Nå kommer bruden med liste på nærmere 30 personer, inkl tidligere kollegaer og skolevenninner som ikke en gang er invitert i bryllupet. Fikk helt bakoversveis og tilløp til panikk, hva skal jeg finne på??? Er dette normalt?

Selv hadde jeg 9 nære venninner..

Anonym poster: 06386ffe2b9de24c9aae816e1e3a4020

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det vanlig at venninner som faktisk er invitert i bryllupet, samt evt søstre dersom de har i en alder så det er naturlig å invitere, inviteres. Høres merkelig ut å innvitere tidligere kollegaer og skolevenninner dersom de ikke engang er invitert i bryllupet..

Her har det vel pleid å ligge på rundt 15-20 stk tenker jeg, de jeg har vært i

Anonym poster: e602a6b3c149ca503625412b2e3840f6

Skrevet

Oj, det var voldsomt! De utdrikningslagene jeg har vært på har vært på 7-10 stk.

Skrevet

Det vil aldri være så mange som kommer likevel. Typisk at de nærmeste kommer, så du trenger ikke få full panikk ;)

Anonym poster: 94e8ba7dad2b37911d4a31cc2d035d95

Skrevet

Her ville bruden be 20. Mange av disse har hun selv vært invitert i utdrikningslagene til, så hun hadde mange hun følte hun "måtte" be. Uansett så kommer bare ca. halvparten. Blir dere mange så lei et lokale til fest på kvelden. Flere som er med= mer penger å bruke på moro :D

Anonym poster: 7043bf1661987b842cb80dfb7cf93467

Skrevet

Jeg har vært med på begge deler... I utdrikningslaget hvor vi var veldig mange, var jeg en av dem som ikke hadde blitt overrasket hvis jeg ikke hadde blitt bedt. Hyggelig var det uansett :) I andre utdrikningslag har vi vært kun de nærmeste og det har egentlig vært enda bdre :)

Anonym poster: ceb84b1aec3a8d52c9dfb55b9dcfee8b

Skrevet

Jeg skal levere min "liste" til min forlorr i morgen.

Har bare ført opp venner som kommer i bryllupet. Venner og to kusiner. Vi vil bli 12 stk hvis alle kommer. 30 hørtes veldig mange ut:)

Skrevet

Hihi mente selvfølgelig forlover:)

Skrevet

vi var to i mitt. ingen andre klarte og komme. :(

Anonym poster: 5f695df82fbfa2eca615e97b21d83f09

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...