Anonym bruker Skrevet 5. april 2013 #1 Skrevet 5. april 2013 Skal på intervju på mandag og jeg blir grusomt nervøs før intervju. Jeg føler bervøsiteten ødelegger for meg og jeg får ikke fram det jeg ønsker å si. Blir helt stum eller mister ordene jeg skal bruke. Kan noen hjelpe meg litt med hva jeg kan 'øve inn' for ikke å bli stående fast. Er så redd dette skal ødelegge sjansene mine, for jeg er en sosial og dyktig person. Bervøsiteten er situasjonsbetinget, så til vanlig er ikje dette noe problem. Har så innmari lyst på denne jobben! Anonym poster: 17dbc1bcf0ecbee3045c164592d2b5f1
Anonym bruker Skrevet 5. april 2013 #2 Skrevet 5. april 2013 Skal på intervju på mandag og jeg blir grusomt nervøs før intervju. Jeg føler bervøsiteten ødelegger for meg og jeg får ikke fram det jeg ønsker å si. Blir helt stum eller mister ordene jeg skal bruke. Kan noen hjelpe meg litt med hva jeg kan 'øve inn' for ikke å bli stående fast. Er så redd dette skal ødelegge sjansene mine, for jeg er en sosial og dyktig person. Bervøsiteten er situasjonsbetinget, så til vanlig er ikje dette noe problem. Har så innmari lyst på denne jobben! Anonym poster: 17dbc1bcf0ecbee3045c164592d2b5f1 Og er også vanligvis god i norsk;) iPhone er ubrukelig ! Anonym poster: 978f0bc567a10db9afa79d6a413ef5b1
Anonym bruker Skrevet 5. april 2013 #3 Skrevet 5. april 2013 Dytt Anonym poster: 978f0bc567a10db9afa79d6a413ef5b1
Gjest thricane Skrevet 5. april 2013 #4 Skrevet 5. april 2013 Jeg gikk gjennom akkurat det samme når jeg fikk jobben jeg har i dag. Jeg blir rød, stammer, svetter. Jeg jogget rett før møtet, skikkelig treningsøkt så jeg var høy på endorfiner under møtet. Kvelden før satt jeg og så på dokumentar om planeten, litt tilfeldig at den gikk da, men var egentlig mye hjelp å se hvor små vi mennesker er i den store sammenheng, satt mer med spørsmålet hvorfor er vi her, enn hvordan går det i morgen. Lykke til da.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2013 #5 Skrevet 5. april 2013 Jeg gikk gjennom akkurat det samme når jeg fikk jobben jeg har i dag. Jeg blir rød, stammer, svetter. Jeg jogget rett før møtet, skikkelig treningsøkt så jeg var høy på endorfiner under møtet. Kvelden før satt jeg og så på dokumentar om planeten, litt tilfeldig at den gikk da, men var egentlig mye hjelp å se hvor små vi mennesker er i den store sammenheng, satt mer med spørsmålet hvorfor er vi her, enn hvordan går det i morgen. Lykke til da. Takk! Er slik jeg prøver å tenke. Det er vanlige folk som meg selv jeg skal snakke med. Jeg er ikke noe dårligere enn dem, og jeg må bare være forberedt og ærlig under intervjuet. Likevel forsvinner ordene mine Anonym poster: 978f0bc567a10db9afa79d6a413ef5b1
Gjest thricane Skrevet 5. april 2013 #6 Skrevet 5. april 2013 Jeg gikk gjennom akkurat det samme når jeg fikk jobben jeg har i dag. Jeg blir rød, stammer, svetter. Jeg jogget rett før møtet, skikkelig treningsøkt så jeg var høy på endorfiner under møtet. Kvelden før satt jeg og så på dokumentar om planeten, litt tilfeldig at den gikk da, men var egentlig mye hjelp å se hvor små vi mennesker er i den store sammenheng, satt mer med spørsmålet hvorfor er vi her, enn hvordan går det i morgen. Lykke til da. Takk! Er slik jeg prøver å tenke. Det er vanlige folk som meg selv jeg skal snakke med. Jeg er ikke noe dårligere enn dem, og jeg må bare være forberedt og ærlig under intervjuet. Likevel forsvinner ordene mine Anonym poster: 978f0bc567a10db9afa79d6a413ef5b1 Huff ja, hadde det på samme måte selv. Men hei, jeg fikk allikevel jobben:-D
Anonym bruker Skrevet 5. april 2013 #7 Skrevet 5. april 2013 Prøv å ikke tenk så mye på hva du skal si. Første inntrykket har mye å si. Smil, vær hyggelig imøtekommende osv. Det kommer selvfølgelig litt ann på hva slags jobb du søker, men det skader aldri å bli likt som person. Lykke til! Anonym poster: 96a96a5c977448e43e59be71f3345e5c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå