Anonym bruker Skrevet 5. april 2013 #1 Skrevet 5. april 2013 Frokost: 1 banan Lunsj: 3 fiskeboller, 1 potet, hvitsaus og 2 glass tropisk juice Middag: 1 eple, 1 beger yoghurt og litt blåbærmusli Er dette lite, mye, eller passelig? Ønsker å gå ned i vekt noen kilo før jeg skal i konfirmasjon i mai. Anonym poster: 9105b804b629fed8b4e46f1dafaacfd8
Anonym bruker Skrevet 5. april 2013 #2 Skrevet 5. april 2013 Lite Anonym poster: 39b20fc4f382ca737aa133c7736b4241
Gemini77 Skrevet 5. april 2013 #3 Skrevet 5. april 2013 Vel, tropisk juice er fult av sukker så ville droppet den.. Regner med det et fra konsentrat også? Eller het greit frem til middagen. Ville byttet lunch og middagen..
stratosku Skrevet 5. april 2013 #4 Skrevet 5. april 2013 Var ikke så veldig mye, men spiser ikke stort mere selv
Anonym bruker Skrevet 5. april 2013 #5 Skrevet 5. april 2013 Måtte bare drikke juicen for å slippe å kaste den Hadde ikke tålmodighet til å vente på middagen idag, så da byttet jeg rett og slett om. HI Anonym poster: 9105b804b629fed8b4e46f1dafaacfd8
Anonym bruker Skrevet 5. april 2013 #6 Skrevet 5. april 2013 Det der var minimalt syns nå jeg. Anonym poster: f2ff5fbbeed9180e25e117a14691cd33
Anonym bruker Skrevet 5. april 2013 #8 Skrevet 5. april 2013 Det var lite synes jeg. Har du gått sulten i hele dag, eller følte du at det mettet? Viktig å spise nok kalorier ila dagen, hvis ikke vil kroppen bruke fettreservene og det blir vanskeligere å gå ned i vekt. Anbefaler å laste ned "shape-up" app på tlf, så ser du hvor mange kalorier du bør spise og hvor mange kalorier det er i de forskjellige matvarene. Lykke til:-) Anonym poster: 955fbaea3c8da196a622829473413596
Anonym bruker Skrevet 5. april 2013 #9 Skrevet 5. april 2013 Det der var mye unyttig! Hva mener du med det? Hi Anonym poster: 9105b804b629fed8b4e46f1dafaacfd8
L-8 Skrevet 5. april 2013 #10 Skrevet 5. april 2013 Vet dere hva jeg har spist i dag? Noen paranøtter, litt spinat og litt CC. Åneeeiii, jeg kjenner spareblusset kommer sniiikende, jeg kommer jo ALDRI til å klare å gå ned i vekt, buhuuu...
Anonym bruker Skrevet 5. april 2013 #11 Skrevet 5. april 2013 Det var lite synes jeg. Har du gått sulten i hele dag, eller følte du at det mettet? Viktig å spise nok kalorier ila dagen, hvis ikke vil kroppen bruke fettreservene og det blir vanskeligere å gå ned i vekt. Anbefaler å laste ned "shape-up" app på tlf, så ser du hvor mange kalorier du bør spise og hvor mange kalorier det er i de forskjellige matvarene. Lykke til:-) Anonym poster: 955fbaea3c8da196a622829473413596 Nei, har spist hver 4. time og føler at det har vært perfekt Har drukket en del vann, så har kanskej mettet meg litt på det tror jeg. Anonym poster: 9105b804b629fed8b4e46f1dafaacfd8
L-8 Skrevet 5. april 2013 #12 Skrevet 5. april 2013 Det der var mye unyttig! Hva mener du med det? Hi Anonym poster: 9105b804b629fed8b4e46f1dafaacfd8 Hvis du skal ned i vekt burde du jo først og fremst fokusere på å få i deg sunn mat med essensiell næring! Det eneste halvfornuftige jeg ser er eplet ditt - og det burde du spist til dessert!
Anonym bruker Skrevet 5. april 2013 #13 Skrevet 5. april 2013 Vet dere hva jeg har spist i dag? Noen paranøtter, litt spinat og litt CC. Åneeeiii, jeg kjenner spareblusset kommer sniiikende, jeg kommer jo ALDRI til å klare å gå ned i vekt, buhuuu... For et godt humør du er i, idag.. Tror kanskje du skal gå å spise litt mere mat jeg Anonym poster: 9105b804b629fed8b4e46f1dafaacfd8
L-8 Skrevet 5. april 2013 #14 Skrevet 5. april 2013 Vet dere hva jeg har spist i dag? Noen paranøtter, litt spinat og litt CC. Åneeeiii, jeg kjenner spareblusset kommer sniiikende, jeg kommer jo ALDRI til å klare å gå ned i vekt, buhuuu... For et godt humør du er i, idag.. Tror kanskje du skal gå å spise litt mere mat jeg Anonym poster: 9105b804b629fed8b4e46f1dafaacfd8 Du skulle sett meg, bobler over av energi og glede! Rusa på livet! Og som alltid frustrert over folks uvitenhet når det gjelder næringsstoffer. Faste er bare sunt!
Anonym bruker Skrevet 5. april 2013 #15 Skrevet 5. april 2013 Måtte bare drikke juicen for å slippe å kaste den Hadde ikke tålmodighet til å vente på middagen idag, så da byttet jeg rett og slett om. HI Anonym poster: 9105b804b629fed8b4e46f1dafaacfd8 Hvis du spiser og drikker ting bare for å slippe å kaste ting så er det ikke rart du må slanke deg. Du må ikke bruke deg selv som søplekasse.. Anonym poster: 73699f77adc48c5efdb442b2f4455e84
Anonym bruker Skrevet 5. april 2013 #16 Skrevet 5. april 2013 Måtte bare drikke juicen for å slippe å kaste den Hadde ikke tålmodighet til å vente på middagen idag, så da byttet jeg rett og slett om. HI Anonym poster: 9105b804b629fed8b4e46f1dafaacfd8 Hvis du spiser og drikker ting bare for å slippe å kaste ting så er det ikke rart du må slanke deg. Du må ikke bruke deg selv som søplekasse.. Anonym poster: 73699f77adc48c5efdb442b2f4455e84 Haha, morsom du jeg er langt fra overvektig, men er lov å ønske å gå ned noen kilo uansett ;-) Anonym poster: 9105b804b629fed8b4e46f1dafaacfd8
Anonym bruker Skrevet 5. april 2013 #17 Skrevet 5. april 2013 Hei! Jeg er ingen kostholdsekspert, men slik som jeg ser det, så har du spist mye karbohydrater, og for mye karbohydrater som ikke forbrennes omdannes til fett. Hva med å spise grovt brød til frokost, en salat til lunsj, (piff opp med reker, tunfisk, kylling, egg etc) og en middag med mer proteiner som feks Kylling/Svin/kjøtt og en salat, fullkornsris (hvis du må ha litt karbohydrater for å bli mett) osv. I tillegg er det jo også slik at man må forbrenne mer energi enn hva man putter i seg, så viktig at man beveger seg litt også. Lykke til Anonym poster: c064f417307e0028ab6cbc6caffedb9f
Anonym bruker Skrevet 5. april 2013 #18 Skrevet 5. april 2013 Du burde lese litt mer om kosthold. Dette vet du nok ikke mye om. Anonym poster: 31969a80813adb6fcc18c97eaf35b85a
November-spire-79 Skrevet 5. april 2013 #20 Skrevet 5. april 2013 Alt for lite mat. Hvor er grønnsakene da?
Anonym bruker Skrevet 5. april 2013 #21 Skrevet 5. april 2013 Idag har jeg spist: Frokost - 2 biter grandis Lunsj - 2 biter grandis Middag - et rundstykke med salami og 3 skjeer med minestronesuppe. Herlig kosthold! Anonym poster: 5bc99376f2c8d59eae327d8e9b0e9373
Anonym bruker Skrevet 5. april 2013 #22 Skrevet 5. april 2013 Frokost: 1 banan Lunsj: 3 fiskeboller, 1 potet, hvitsaus og 2 glass tropisk juice Middag: 1 eple, 1 beger yoghurt og litt blåbærmusli Er dette lite, mye, eller passelig? Ønsker å gå ned i vekt noen kilo før jeg skal i konfirmasjon i mai. Anonym poster: 9105b804b629fed8b4e46f1dafaacfd8 Det ser lite ut, og ikke spesielt sunt. Hvilken kcal behov du har er jo umulig å si uten noen informasjon om deg. Hvis du vil gjøre det på en smart måte, melder du deg inn i feks Grete Roede sin gratis medlemsklubb kan du registrere hva du spiser. Ønsker du å gjøre det enda enklere; kutt ut alt av brus, juice, alkohol, saft. Flytende kalorier metter ikke... Spis grove kornprodukter, bytt gjerne ut brød med rugsprø eller knekkebrød. Få i deg mye grønnsaker. Drikk mye vann. Bytt til de magreste meierioroduktene. Ha et bevisst forhold til fett. Kroppen trenger fett, men tenk mengde/type. Anonym poster: 7cf397b0e99cbb59ea44f50ac9035389
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå