Gå til innhold

Hårfrisyre til halvlangt hår..

Anbefalte innlegg

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Endelig er håret skulderlangt, etter flere år med kort hår :-p MEN, nå synes jeg det er på tide å få en sveis også, ikke bare "ha hår"... Men føler jeg "drukner" i dette, altså, å lete opp en hårsveis som er skulderlangt, så.. Noen med tips her? Så har jeg noe å vise til når jeg først kommer meg til frisøren..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klipp det opp for å lette det litt. Gjør noe med fronten f.eks skrå/rett eller tund pannelugg. Legg inn støttehår og be frisøren finne gode styling produkter til deg.

Anonym poster: 4a876b4345ea5d3c6ee697897f99eb65

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Klipp det opp for å lette det litt. Gjør noe med fronten f.eks skrå/rett eller tund pannelugg. Legg inn støttehår og be frisøren finne gode styling produkter til deg.

Anonym poster: 4a876b4345ea5d3c6ee697897f99eb65

Pannelugg er ikke aktuelt, ansiktet mitt blir "kule rundt" når jeg har halvlangt/langt hår og pannelugg.. Ellers høres det jo ut som smart plan, kanskje skrå pannelugg ikke er så ille, høre med frisøren min om det (samme frisør i mange herrens år)
Skrevet

Jeg har og kulerundt ansikt som deg, og det kommer tydeligere frem om det bli innrammet på en stram måte.

Men sist jeg var hos frisøren sa jeg at han fikk frie tøyler og det ble så bra!! Fikk lett permanent(ser mer ut som fall enn krøll) skråklipt pannelugg og sideskill.

Anonym poster: 9a12915f423f5108a7b1898f2113ff5d

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Tror frie tøyler vil resultere i kort hår igjen ;) Jeg vet frisøren min synes jeg er penest med kort klipt hår, så må nok gi halvveis frie tøyler i så fall.. Er så vanskelig, for jeg vet ikke om jeg kler halvlangt hår, jeg kler kort, og jeg kledde langt før, men aldri hatt frisyre når jeg har halvlangt.. Blir bare mer usikker her nå :-p Burde vel bare holde det i stikk til det går nedenfor skuldrene, men samboeren vil helst ha håret tilbake, han synes ikke det er noe pent at håret er i strikk hver dag, og jeg kan forstå han, har satt det i strikk ca hver dag i 4 mnd :-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...