Gå til innhold

9,5 år -tisset på seg i natt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

Anonym poster: 8d8e63aa18cafc9d0d8c3eeda1c9c98c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars, så kjedelig da.

Håper du ikkje gjorde så mye ut av det.

Kan jo spør han/henne om alt er bra, eller om det er noke som plager han/hun, uten å minne barnet på uhellet sitt.

Skrevet

hei

Kom litt for fort borti enter knappen der :-)

Prøver igjen:

er nok kanskje tre år siden sist, han prøvde å skjule det ved å legge teppe over og gjemme klærene sine. Tydelig flau.

Husker jeg tisset på meg en siste gang i 4.kl så er vel ikke unormalt å ha et uhell. Men kan det være noe annet?

Skrevet

Han sa han hadde svettet. Men problemet er at han ordnet dette i natt selv og madrassen ble jo liggende under teppet.. vått... Kunne kanskje ha reddet de ved å ta av overmadrassen før det rakk å trekk igjennom. Han har fått svane rammemadrass og nå føler jeg for å kaste hele.

Skjønner ikke hvorfor han ikke turte å si noe. Han hadde jo ikke fått kjeft for det.

Mulig han som tungt, har sovet dårlig i det siste pga en vondt tommel som han av og til er våken og klager over

Skrevet

Jeg hadde en periode jeg tisset på meg da jeg var 9-11 år. Det bare skjedde. Jeg tror man glemmer seg litt fort i denne perioden og dermed er det lettere å tisse på seg.

Jeg tisset på meg hver dag i 3 mnd på vei hjem fra skolen..

Anonym poster: 005579869b99bef509852d97b8065509

Skrevet

Jeg tisset på meg endel da jeg var i den alderen, og opp til 12 årsalderen. Jeg drømte rett og slett at jeg gikk på do, og så tisset jeg på meg...

Syntes det var helt utrolig pinlig, og selv om jeg har verdens beste mamma,sa jeg ingenting.ville heller ordne opp i det selv.

Hva med å kaste madrassen og få i ny,men legg på tisselaken(uten å si noe selvsagt!) i tilfellet det skjer igjen?

Anonym poster: 00702365f31977d8db118b6efabe2161

Skrevet

Eg hadde bare vaska og latt det tørka. Vannet (i tisset) fordamper jo. Er vel ikkje så farlig så lenge det er han sjølv.

(tør ikkje tenke på kva som finnes i vår ega overmadrass, med aktivt sexliv og barn i senga som tisser og spyr) fnis! Og alle svetter jo i senga og. (ekje meininga å være ekkel altså) :)

Kanskje si til han at det er helt ok at uhell skjer, men du vil gjerne få mulighet til å vaske skikkelig. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...