Anonym bruker Skrevet 5. april 2013 #1 Skrevet 5. april 2013 Hva syns dere om egen by? Helt objektivt? Er det en vakker by? Og bor du der i dag? Anonym poster: c6901d5e6d787028b0fd2c7582c69569
Anonym bruker Skrevet 5. april 2013 #2 Skrevet 5. april 2013 Helt ok by, kjipt sentrum. flotte turområder. Prisene på enebolig er ikke så høye. Skolestrukturen er helt på jordet. Anonym poster: 5aa23d75120124dcf90a148fa6691436
valkyrien Skrevet 5. april 2013 #3 Skrevet 5. april 2013 Hater byen, hater folka, drar aldri tilbake.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2013 #4 Skrevet 5. april 2013 Jarle er derfra Anonym poster: 89d1b2d5ffee62fe61a6d42d671ed322
#Ariadne# Skrevet 5. april 2013 #5 Skrevet 5. april 2013 Syntes det er en flott by . Bor ikke der i dag , men vil gjerne flytte tilbake .
Anonym bruker Skrevet 5. april 2013 #6 Skrevet 5. april 2013 Jarle er derfra Anonym poster: 89d1b2d5ffee62fe61a6d42d671ed322 næææææh... Anonym poster: c6901d5e6d787028b0fd2c7582c69569
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå