Gå til innhold

Dere som er fra Larvik


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syns dere om egen by? Helt objektivt? Er det en vakker by?

Og bor du der i dag?

 

Anonym poster: c6901d5e6d787028b0fd2c7582c69569

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt ok by, kjipt sentrum. flotte turområder. Prisene på enebolig er ikke så høye. Skolestrukturen er helt på jordet.

 

Anonym poster: 5aa23d75120124dcf90a148fa6691436

Skrevet

Hater byen, hater folka, drar aldri tilbake.

Skrevet

Jarle er derfra ;)

 

Anonym poster: 89d1b2d5ffee62fe61a6d42d671ed322

Skrevet

Syntes det er en flott by . Bor ikke der i dag , men vil gjerne flytte tilbake .

Skrevet

Jarle er derfra ;)

 

Anonym poster: 89d1b2d5ffee62fe61a6d42d671ed322

 

næææææh... -_-

 

Anonym poster: c6901d5e6d787028b0fd2c7582c69569

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...