Anonym bruker Skrevet 5. april 2013 #1 Skrevet 5. april 2013 Jeg har i over tre år ønsket at vi skal prøve på nr to. Mannen min har endeli sagt ja til å prøve! Snart iallefall:-p pga min egen helse er vi nødt til å vente til i høst/tidlig vinter, men jeg har fått ja til å prøve snart!! Jeg er så glad:-D det er en stund til, men når kan jeg endeli begynne å glede meg!:-) *danser rundt seg selv og jubler i glede* :-D Da er det bare å nyyyte sommeren som vi er så heldige å ha i vente:-D Anonym poster: cbfbbfd91113c1b3421c423f756c03c0
Gjest Thunder Road Skrevet 5. april 2013 #2 Skrevet 5. april 2013 Så herlig!! Blir en spennende tid framover Vi vurderer å starte prøving på nummer 4 rundt den tiden
Anonym bruker Skrevet 5. april 2013 #3 Skrevet 5. april 2013 Ja, jeg gleder meg:-) går bare rundt å smiler om dagene nå. Og jeg kan se svigerinna mi nå med bare glede i hodet (hun er høygravid) og tanker om at det snart er miiiin tur:-D Hi Anonym poster: cbfbbfd91113c1b3421c423f756c03c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå