Gå til innhold

Må bare juble litt:-D


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i over tre år ønsket at vi skal prøve på nr to. Mannen min har endeli sagt ja til å prøve! Snart iallefall:-p pga min egen helse er vi nødt til å vente til i høst/tidlig vinter, men jeg har fått ja til å prøve snart!! Jeg er så glad:-D det er en stund til, men når kan jeg endeli begynne å glede meg!:-)

 

*danser rundt seg selv og jubler i glede* :-D

Da er det bare å nyyyte sommeren som vi er så heldige å ha i vente:-D

 

Anonym poster: cbfbbfd91113c1b3421c423f756c03c0

Videoannonse
Annonse
Gjest Thunder Road
Skrevet

Så herlig!! Blir en spennende tid framover :) Vi vurderer å starte prøving på nummer 4 rundt den tiden :)

Skrevet

Ja, jeg gleder meg:-) går bare rundt å smiler om dagene nå. Og jeg kan se svigerinna mi nå med bare glede i hodet (hun er høygravid) og tanker om at det snart er miiiin tur:-D

 

Hi

 

Anonym poster: cbfbbfd91113c1b3421c423f756c03c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...