Gå til innhold

Når tar dere bort trappegrinda?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en 2 åring som har gått siden før han var året. Nå mestrer han også trappen her bra, men tør ikke helt å ta de vekk ennå. Når tok dere bort deres? :)

Anonym poster: 255ff1e25a11cb39a06765ba9be9c3b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer på akkurat samme, jeg har også en på to...

Anonym poster: ea2d7b5f8dca86046833303a8ad62647

Skrevet

Jeg har en som snart blir 2, og har tenkt å ha den som er nede til han er 3, og den i 2.etasje skal få stå noen år da ungene leker mye der oppe.

Anonym poster: 5330f32e778dfd7e030b758c6167041b

Skrevet

Vi tok den vekk da jenta var 14 mnd og hadde lært å gå i trapper:)

Anonym poster: 23b2e82c311611b52a06b993c7c057be

Gjest sussie77
Skrevet

Her tok vi den bort da eldstemann nærmet seg 2 år og begynte å klatre over. Nå gikk han fint i trapper da. Og siden har vi ikke turt å ha det. Bare passer på yngstemann hele tiden. Fant ut at det var den tryggeste løsningen.

Skrevet

Vi tok den bort når hun var 3 år.

Vi har en veldig bratt trapp og har halve trinn. Må starte på høyre bein for å gå i den osv....

Nå har hun lange nok ben til å sitte på det ene trinnet og rekke ned til neste på samme side, det vil si to trinn nedenfor :-)

Skrevet

Hun er straks 2 år og går fint i trapper. Bruker ikke grind lenger.

Skrevet

Jeg ville kanskje ventet litt hvis jeg var deg? Husk at trappegrinden er grei for å f.eks. holde barnet i samme etasje som deg hvis du f.eks. skal dusje. :) Så en ting er at de mestrer trapper, en annen ting er om de kan "fly" rundt alene i huset når du er litt opptatt og ikke kan følge helt med. :)

Skrevet

Vi har trappegrinda oppe enda og guttungen er 5 år. Bratt trapp og fliser nede i gangen. Mer enn en gang gubben eller jeg har tryna. Så er veldig redd for guttungen der.

Guttungen har aldri falt og det kommer nok, men jeg vil han skal bli større først.

Han liker selv ikke trappa, ikke vi som har sagt noe, så han "bumper" på rompa ned hvis ingen kan holde i hånda.

Skrevet

Jeg ville kanskje ventet litt hvis jeg var deg? Husk at trappegrinden er grei for å f.eks. holde barnet i samme etasje som deg hvis du f.eks. skal dusje. :) Så en ting er at de mestrer trapper, en annen ting er om de kan "fly" rundt alene i huset når du er litt opptatt og ikke kan følge helt med. :)

ja det var et godt poeng. da blir det nok til at vi venter litt ja. :)

hi

Anonym poster: 2986e1e6e1cb536240fc686429d84e8e

Skrevet

Vi hadde aldri trappegrind ;-) Fikk trapp da poden var 1,5 år, og han har aldri falt i den.

Anonym poster: 0f69813211b10a661387c2a26e51199b

Skrevet

Vi har den ennå, men ikke brukt den på flere måneder til det den skal brukes til. Mini ble akkurat 2år, men han har i lang tid klart å åpne grinden selv å går opp og ned som han selv vil. Syns det er greit å ha den når det kommer besøk +når mini kjører bil i full fart slik at han ikke skal kjøre utfor trappa( skrekk å gru).

Skrevet

Vesla gikk trappene selv fra hun var 18 mnd. så brukte de etter det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...