Gå til innhold

Likte dere dette antrekket?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nja.. Ikke noe jeg kunne gått i, men det var jo litt stilig.

 

Anonym poster: fe0acebb911bf73bc635863be772cb27

Skrevet

Nja, hvis vedkommende var 60 år kanskje...

Skrevet

Ikke min stil hvertfall...

Skrevet

kommer ann på alder.. men nei, aldri kunne gått med dette, kun under vømmøl i tilfelle ;)

Skrevet

Jeg syns det var ganske fint.

 

Anonym poster: 8080765767577a2a1413de11280b1b08

Skrevet

Nja, hvis vedkommende var 60 år kanskje...

 

Litt enig i dette. Syns det var fint, men litt kjerring...

 

Anonym poster: afec67b076cc6124b9a4c36e98308b17

Skrevet

Nei - er det ikke aldersgrense på dette antrekket ...hihi

 

Anonym poster: 56d94ccc3f863288cb9f23a87bdfee35

Skrevet

Nei - er det ikke aldersgrense på dette antrekket ...hihi

 

Anonym poster: 56d94ccc3f863288cb9f23a87bdfee35

 

Enig, kun for pensjonister :D

Skrevet

Nei...kjerring-aktig og virkelig ikke pent på noen måte...

 

Anonym poster: 9b0fa28a0caace9fbc31a1915df83829

Skrevet

For konservativt for min smak - men kan være fint på riktig vedkommende :)

Skrevet

Jeg syns det var veldig damete...:-P

Skrevet

Kjerring-aktig.. Passer til en fin vestkant fru på 70+

Skrevet

Likte ikke skoene (for spisse og små fremme) og synes den grå poloen var feil. Lys topp som viser litt mer bringe (OBS ikke utringning) hadde vært finere tror jeg. Synes jakka var kul jeg, sikkert fin til jeans :)

 

Anonym poster: 2e7d51c4931b402260a5384e3d572344

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...