Gå til innhold

alene hjemme i helgen.. mat?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er alene med en baby. Hva skal jeg ha til middag?:(

Ikke sushi:p

 

Anonym poster: a10486857e0c556c0f00991c6a2fecb7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klarer du virkelig ingenting? Rart du tør være alene...

 

Anonym poster: 52db8fb5eb3cfbbe97a0ea48b87edbde

Skrevet

Er vell greit å velge middag selv, spesielt hvis man har en gubbe som er kresen på ting man selv synes er kjempgodt:) Unn deg noe du synes er kjempegodt for en gang skyld :)

Skrevet

Jeg skal ha meg en hjemmelaget burger med masse graps på som min samboer ikke liker ;)

 

Anonym poster: 4f6c4e50918ef47c8e5c40370419ec0d

Skrevet

Namnam burger.. hehe..

Men jo jeg klarer mye alene. Men syns det er kjeeeedelig å lage middag bare til meg selv;) men har jo lyst på no godt.. det er helg;D

 

Anonym poster: a10486857e0c556c0f00991c6a2fecb7

Skrevet

Wok med masse deilige grønnsaker og kylling den ene dagen og amerikansk gryterett den andre :-)

 

De to tingene mannen ikke liker og ikke må man stå over grytene i evigheter heller :-)

Skrevet

Jeg blir også hjemme alene i helgen (lørdag til tirsdag) med baby og 2åring :-) så tror vi kjøper oss noen Grandiosa og har :-) mannen hater det,men jeg og lille synes det er godt når vi er alene :-)

 

Må si til kvelds blir det,fiken rullet inn i bacon :-) :-) nammm,og veldig enkelt :-)

 

Anonym poster: 5373fa6779faffd162ca88e5837136fc

Skrevet

Syns det er kjipt å lage middag til bare en person, så når jeg er hjemme alene blir det sushi eller chinese takeaway :P

 

Anonym poster: 91c2466bcc0d43e3cc32f84f211c0eee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...