Gå til innhold

Hva syns dere om navnet Mikkel?


Anbefalte innlegg

Skrevet

??

 

Anonym poster: a4d989c5f53882666228ec3763292e89

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Fint. Kjenner en voksen og en liten Mikkel, begge kler det.

Skrevet

Liker det. Stilig navn ;)

Gjest Julia1984
Skrevet

Det heter eldste gutten min!! Så ja, elsker navnet!

Skrevet

Må innrømme jeg tenker litt Mikkel Rev...

 

Men vet også om flere små gutter som heter Mikkel, og synes det er et helt ok navn. Men ville ikke vurdert det selv.

 

Anonym poster: fd837c51c941921c92b0904e1e89524d

Skrevet

Syns det er et mindre fint navn

Skrevet

Nydelig <3

Skrevet

Kjempe fint navn.

 

Anonym poster: 4d1eb4044e9affffcfed09e9be88f546

Gjest Antarctica
Skrevet

Flott navn! Kjenner to voksne som heter det, og syns det er veldig fint.

Skrevet

Jeg tenker bare Mikkel Rev, og synes ikke det er spesielt fint. Hver sin smak.

 

Anonym poster: 7092d5772215aca5d18a81ff8ddf055a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...