Anonym bruker Skrevet 5. april 2013 #1 Skrevet 5. april 2013 Jeg har blitt helt avhengig av ebay. Det er så mye penger å spare kontra handle i Norge, og jeg merker på økonomien at jeg sparer penger også. Kjekt:) De siste ti tingene jeg handlet var: Babyrangler D&G klokke Blekk til skriveren Fleecesokker til hunterstøvlene mine Leggvarmere Pynteputetrekk * 4 Badeleker til barna, sånne fisker man trekker opp, så svømmer de. Sminkespeil til å ha i vesken, med ledlys Bakeutstyr, som i spatulaer - to rette og en med knekk til icing Sølvpynt til trollhasselen min Alt man kan finne på ebay altså! Anonym poster: 0fd91a2caaf3ace83ca49a76f0027dec
katha90 Skrevet 5. april 2013 #2 Skrevet 5. april 2013 50'talls kjole, underskjørt (type strutteskjørt), rolling pin, marsipanutstikkere Husker ikke resten ;p
Anonym bruker Skrevet 5. april 2013 #3 Skrevet 5. april 2013 Silkebånd med navn og dato Akryldiamanter Store sløyfebånd Klistremerker Sparkebukse til mini Servietter Sløyfespenne Gelekuler Bordløpere Klistremerker til å ha under skoene med morsom tekst ( ja jeg i bryllupsmodus om dagen:D ) Anonym poster: 117c9d4136e6b9adb6395b0537c9ed8b
Musemorbr / Skrevet 5. april 2013 #4 Skrevet 5. april 2013 Jeg har nettopp handlet der for første gang. Vannfast mascara fra favorittmerket mitt som ikke finnes her. Litt bordpynt til bryllupet En neglelakk
Anonym bruker Skrevet 5. april 2013 #5 Skrevet 5. april 2013 Kjøpte digre skylandersplakater (60*90) til sønnen min som elsker skylanders, kr 30 inkludert frakt pr stk. Kjøpte noen ekstra så jeg har bursdagsgave til kameratene hans. Skylanderspennal Pudder fra youngblood Neglelakk, husker ikke merke, men betalte 24 kr for en som koster 100 + i Norge. Obagi hudpleie produkter Selskapskjole sydd på mål, veldig fin! Skal bruke når jeg er forlover denne våren. Bestilte fra Kina via ebay, kom på 350 inkl frakt. Onepice til babyen til venninna mi, 80 kr Strømpebukser med motiv på rumpa til babyen til venninna mi. Donut til å ha i håret når man setter det opp, kostet vel en tier. Kjøper ofte bikini, enkle kjoler og topper veldig billig og sminke og hårprodukter. Mye penger å spare. Anonym poster: affcf74d5631add618eb5902ee1a8313
Anonym bruker Skrevet 5. april 2013 #6 Skrevet 5. april 2013 Mest scrappeting som dieser og lignende mobiltilbehør som cover leselampe for og sette fast på bok justin bieber stasj til jentungen Anonym poster: de9fc712ad15ec61e77059daf467f630
Anonym bruker Skrevet 5. april 2013 #7 Skrevet 5. april 2013 Har lenge tenkt at jeg vil prøve å bestille selskapskjole. Kan du gi meg link til selgeren? Kjøpte digre skylandersplakater (60*90) til sønnen min som elsker skylanders, kr 30 inkludert frakt pr stk. Kjøpte noen ekstra så jeg har bursdagsgave til kameratene hans. Skylanderspennal Pudder fra youngblood Neglelakk, husker ikke merke, men betalte 24 kr for en som koster 100 + i Norge. Obagi hudpleie produkter Selskapskjole sydd på mål, veldig fin! Skal bruke når jeg er forlover denne våren. Bestilte fra Kina via ebay, kom på 350 inkl frakt. Onepice til babyen til venninna mi, 80 kr Strømpebukser med motiv på rumpa til babyen til venninna mi. Donut til å ha i håret når man setter det opp, kostet vel en tier. Kjøper ofte bikini, enkle kjoler og topper veldig billig og sminke og hårprodukter. Mye penger å spare. Anonym poster: affcf74d5631add618eb5902ee1a8313 Anonym poster: 0fd91a2caaf3ace83ca49a76f0027dec
MissChablis Skrevet 5. april 2013 #8 Skrevet 5. april 2013 Husker ikke alle ti men har nydelig kjøpt Ran Ban solbriller til meg, sammenleggbar playpen til hunden, skins til telefon, veske og noe barnetøy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå