Anonym bruker Skrevet 5. april 2013 #1 Skrevet 5. april 2013 Det virker som mennesker som har hatt en tøff oppvekst enten havner på skråplanet eller blir veldig vellykket og ambisiøse. Er det noe i det? Anonym poster: 24191dfd7717f437aefe3af0ba555b65
Anonym bruker Skrevet 5. april 2013 #2 Skrevet 5. april 2013 Det er nok mange som lever et ganske normalt liv med bagasjen sin også, som ikke stikker seg ut hverken den ene eller den andre veien og ikke forteller om problemene sine så du aner ikke hvem de er.... Kjenner flere av dem. Har bl.a en kollega som har hatt en veldig tøff oppvekst med seksuelt misbruk o.l. og hun lever et veldig anonymt liv. Vi er noen få som vet om det og skjønner hvorfor hun er litt "rar", sliter litt psykisk, har spiseproblemer o.l. men hun lever et helt normalt liv med vanlig utdanning, normal jobb osv. Mannen min har også hatt en vanskelig oppvekst med bl.a vold, han er merket det er han og preget av oppveksten sin, men ingen som ikke kjenner han godt oppdager det. Han har 3 år på høyskole, en helt normal jobb, kone og barn. Jeg som lever med han ser jo utfordringene hans, hvordan han sliter med en del ting osv men han kan jo ikke sette seg ned og gi seg over, vi lever bare en gang og må gjøre det beste ut av det med de forutsetningene vi har. Anonym poster: 1bab08a6fd341a7a9524ad7305a71759
Puma - sprekker snart! Skrevet 5. april 2013 #3 Skrevet 5. april 2013 Vel, det går strålende med meg. ;D Tjener ikke en million og skriver ikke autografer, men ellers vil jeg si at det har gått riktig så bra.
Gjest Sekretøsa Skrevet 5. april 2013 #4 Skrevet 5. april 2013 Nei, har det vel sånn som alle andre? Hverken mer eller mindre...
HeleneBeate Skrevet 5. april 2013 #5 Skrevet 5. april 2013 Har det bedre og bedre, men er veldig obs på at barna mine skal ha de beste forutsetninger og prøver å legge til rette for det
Anonym bruker Skrevet 5. april 2013 #6 Skrevet 5. april 2013 Det som er litt synd er at de fleste ser ut til å tru at alle som det går galt med i livet må ha hatt en fæl barndom. Vil bare si at barn fra helt normale oppegående hjem også kan havne på skråplanet. Min bror er hardbarka narkoman, og jeg har et helt normalt liv. Våre foreldre var/er hardt arbeidende, rettferdige og kjærlige foreldre, som altid satt våre behov først. Vi har hatt samme forutsetninger men min bror fant dårlige venner, og etter en ulykke hvor han måtte bruke mye smertestillende en tid,skled det etterhvert ut. Mange av hans dopvenner kommer også fra normale hjem. Anonym poster: e7c688ec12140c3db954e5686ae1d356
Anonym bruker Skrevet 5. april 2013 #7 Skrevet 5. april 2013 Det som er litt synd er at de fleste ser ut til å tru at alle som det går galt med i livet må ha hatt en fæl barndom. Vil bare si at barn fra helt normale oppegående hjem også kan havne på skråplanet. Min bror er hardbarka narkoman, og jeg har et helt normalt liv. Våre foreldre var/er hardt arbeidende, rettferdige og kjærlige foreldre, som altid satt våre behov først. Vi har hatt samme forutsetninger men min bror fant dårlige venner, og etter en ulykke hvor han måtte bruke mye smertestillende en tid,skled det etterhvert ut. Mange av hans dopvenner kommer også fra normale hjem. Anonym poster: e7c688ec12140c3db954e5686ae1d356 Signerer her jeg. Vi er 3 søsken, jeg og en bror er helt "normal" med familie, jobb og alt som hører med. Normal ungdomstid Mens sistemann er narkoman. Han har jo ikke noen annen oppvekst enn oss andre, og vi hadde en god oppvekst. Anonym poster: d7b8c3327660e00167d7b25b9066bae8
Anonym bruker Skrevet 5. april 2013 #8 Skrevet 5. april 2013 Det som er litt synd er at de fleste ser ut til å tru at alle som det går galt med i livet må ha hatt en fæl barndom. Vil bare si at barn fra helt normale oppegående hjem også kan havne på skråplanet. Min bror er hardbarka narkoman, og jeg har et helt normalt liv. Våre foreldre var/er hardt arbeidende, rettferdige og kjærlige foreldre, som altid satt våre behov først. Vi har hatt samme forutsetninger men min bror fant dårlige venner, og etter en ulykke hvor han måtte bruke mye smertestillende en tid,skled det etterhvert ut. Mange av hans dopvenner kommer også fra normale hjem. Anonym poster: e7c688ec12140c3db954e5686ae1d356 er helt enig med deg! Jeg hadde en periode i livet der jeg prøvde litt av hvert. Mine foreldre har vært ærlige,rettferdige,kjærlige og vist hva som er rett og galt. Alikevel skle jeg litt utpå. Hadde ikke så mange venner, og tok de som kom. Da var det igang... Men jeg skjerpet mer og kom ut av dritten! Anonym poster: efcc71de0520bf1c4b822085f0e3d16e
Rediken Skrevet 5. april 2013 #9 Skrevet 5. april 2013 Jeg har hatt en ganske dårlig oppvekst og en tøff ungdomstid. Har et helt normalt liv nå, men har alltid hatt ambisjoner om å komme meg opp og fram i livet. Fra den vesle bygden jeg kommer fra blir jeg ofte møtt med fordommer fra eldre kjerringer. For litt siden da jeg var der på besøk møtte jeg en slik dame på butikken som sa "Hvordan går det nå når du har fått barn, har du i det hele tatt fullført vgs?",,,"Jo takk, jeg holder på med masteren min og skal til å bygge hus" Blir så sur når folk mener du er "dømt" som trygdesnylter eller narkoman om du har hatt litt motgang i livet!
Anonym bruker Skrevet 5. april 2013 #10 Skrevet 5. april 2013 Jeg har fire søsken og vi har alle hatt en tøff oppvekst, men alle lever "normale" liv. Eneste store forskjellen fra oss og resten er at vi er ekstremt stae alle sammen og klarer alltid å gjennomføre det vi har satt oss fore uansett hva det koster i det lange løp. Av de jeg "kjenner" som er på kjøret er det stort sett folk som kom fra ok hjem og som ble fulgt opp som små. Anonym poster: 295913d470d55b380d78308a308ad347
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå