Gå til innhold

OBS! Listeria funnet i Q melk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå satte jeg nesten fårepølsen i halsen her. Godt jeg ikke drikker melk nå i svangerskapet.

 

Anonym poster: 5d6064eef4a2c50156d7892ef3b0a84b

Skrevet

Godt de trakk melken tilbake da :)

 

Anonym poster: 50520f4b98e6cb81a55864e412a56cd4

Skrevet

Nå satte jeg nesten fårepølsen i halsen her. Godt jeg ikke drikker melk nå i svangerskapet.

 

Anonym poster: 5d6064eef4a2c50156d7892ef3b0a84b

 

Hehehe.

Jeg trakk inn røyken i feil rør og veltet vinglasset. Er det mulig asså ;)

 

Anonym poster: 6ac7413b93b5acdc6f056adbf76bb081

Skrevet

Sikkert plantet av Tine hehe..

Tine er bare så sleipe. Når har de breier set skikkelig i Rema 1000 butikkene og kjøpt mye mer vareplass igjen.

Jeg handler konsekvent Q etter å fått vite en del om Tine.

 

Anonym poster: ec05c82bef41f6ef5ac0cc5c8c4c2580

Skrevet

Nå satte jeg nesten fårepølsen i halsen her. Godt jeg ikke drikker melk nå i svangerskapet.

 

Anonym poster: 5d6064eef4a2c50156d7892ef3b0a84b

 

Hehehe.

Jeg trakk inn røyken i feil rør og veltet vinglasset. Er det mulig asså ;)

 

Anonym poster: 6ac7413b93b5acdc6f056adbf76bb081

 

Rart det der, men det finnes enkelte gravide som faktisk ønsker å ta hensyn til det ufødte barnet.

 

De trakk melken, og det er lite sannsynlig at noen er smittet, MEN greit å vite...For de som faktisk bryr seg.

 

Anonym poster: 5b55865bfd38d61745ec011041b77b5f

Skrevet

Nå satte jeg nesten fårepølsen i halsen her. Godt jeg ikke drikker melk nå i svangerskapet.

 

Anonym poster: 5d6064eef4a2c50156d7892ef3b0a84b

 

Hehehe.

Jeg trakk inn røyken i feil rør og veltet vinglasset. Er det mulig asså ;)

 

Anonym poster: 6ac7413b93b5acdc6f056adbf76bb081

 

Rart det der, men det finnes enkelte gravide som faktisk ønsker å ta hensyn til det ufødte barnet.

 

De trakk melken, og det er lite sannsynlig at noen er smittet, MEN greit å vite...For de som faktisk bryr seg.

 

Anonym poster: 5b55865bfd38d61745ec011041b77b5f

 

Nå miss forstår du. Det var ett forsøk på litt humor fra min side i alle fall (røyk å vin). Slapp av å ta deg en sigg hihi (ikke misforstå igjen nå)

 

 

Anonym poster: 6ac7413b93b5acdc6f056adbf76bb081

Skrevet

Nå satte jeg nesten fårepølsen i halsen her. Godt jeg ikke drikker melk nå i svangerskapet.

 

Anonym poster: 5d6064eef4a2c50156d7892ef3b0a84b

 

Hehehe.

Jeg trakk inn røyken i feil rør og veltet vinglasset. Er det mulig asså ;)

 

Anonym poster: 6ac7413b93b5acdc6f056adbf76bb081

 

Rart det der, men det finnes enkelte gravide som faktisk ønsker å ta hensyn til det ufødte barnet.

 

De trakk melken, og det er lite sannsynlig at noen er smittet, MEN greit å vite...For de som faktisk bryr seg.

 

Anonym poster: 5b55865bfd38d61745ec011041b77b5f

 

Nå miss forstår du. Det var ett forsøk på litt humor fra min side i alle fall (røyk å vin). Slapp av å ta deg en sigg hihi (ikke misforstå igjen nå)

 

 

Anonym poster: 6ac7413b93b5acdc6f056adbf76bb081

Jeg forstod at det var ment humoristisk. Bare lei av at gravide som følger normale kostholdsråd ofte fremstilles som hysteriske.

 

Anonym poster: 5b55865bfd38d61745ec011041b77b5f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...