Anonym bruker Skrevet 5. april 2013 #1 Skrevet 5. april 2013 http://touch.vg.no/article.php?artid=10115380 Anonym poster: 5b55865bfd38d61745ec011041b77b5f
Anonym bruker Skrevet 5. april 2013 #2 Skrevet 5. april 2013 Nå satte jeg nesten fårepølsen i halsen her. Godt jeg ikke drikker melk nå i svangerskapet. Anonym poster: 5d6064eef4a2c50156d7892ef3b0a84b
Anonym bruker Skrevet 5. april 2013 #3 Skrevet 5. april 2013 Godt de trakk melken tilbake da Anonym poster: 50520f4b98e6cb81a55864e412a56cd4
Anonym bruker Skrevet 5. april 2013 #4 Skrevet 5. april 2013 Nå satte jeg nesten fårepølsen i halsen her. Godt jeg ikke drikker melk nå i svangerskapet. Anonym poster: 5d6064eef4a2c50156d7892ef3b0a84b Hehehe. Jeg trakk inn røyken i feil rør og veltet vinglasset. Er det mulig asså Anonym poster: 6ac7413b93b5acdc6f056adbf76bb081
Anonym bruker Skrevet 5. april 2013 #5 Skrevet 5. april 2013 Sikkert plantet av Tine hehe.. Tine er bare så sleipe. Når har de breier set skikkelig i Rema 1000 butikkene og kjøpt mye mer vareplass igjen. Jeg handler konsekvent Q etter å fått vite en del om Tine. Anonym poster: ec05c82bef41f6ef5ac0cc5c8c4c2580
Anonym bruker Skrevet 5. april 2013 #6 Skrevet 5. april 2013 Nå satte jeg nesten fårepølsen i halsen her. Godt jeg ikke drikker melk nå i svangerskapet. Anonym poster: 5d6064eef4a2c50156d7892ef3b0a84b Hehehe. Jeg trakk inn røyken i feil rør og veltet vinglasset. Er det mulig asså Anonym poster: 6ac7413b93b5acdc6f056adbf76bb081 Rart det der, men det finnes enkelte gravide som faktisk ønsker å ta hensyn til det ufødte barnet. De trakk melken, og det er lite sannsynlig at noen er smittet, MEN greit å vite...For de som faktisk bryr seg. Anonym poster: 5b55865bfd38d61745ec011041b77b5f
Anonym bruker Skrevet 5. april 2013 #7 Skrevet 5. april 2013 Nå satte jeg nesten fårepølsen i halsen her. Godt jeg ikke drikker melk nå i svangerskapet. Anonym poster: 5d6064eef4a2c50156d7892ef3b0a84b Hehehe. Jeg trakk inn røyken i feil rør og veltet vinglasset. Er det mulig asså Anonym poster: 6ac7413b93b5acdc6f056adbf76bb081 Rart det der, men det finnes enkelte gravide som faktisk ønsker å ta hensyn til det ufødte barnet. De trakk melken, og det er lite sannsynlig at noen er smittet, MEN greit å vite...For de som faktisk bryr seg. Anonym poster: 5b55865bfd38d61745ec011041b77b5f Nå miss forstår du. Det var ett forsøk på litt humor fra min side i alle fall (røyk å vin). Slapp av å ta deg en sigg hihi (ikke misforstå igjen nå) Anonym poster: 6ac7413b93b5acdc6f056adbf76bb081
Anonym bruker Skrevet 5. april 2013 #8 Skrevet 5. april 2013 Nå satte jeg nesten fårepølsen i halsen her. Godt jeg ikke drikker melk nå i svangerskapet. Anonym poster: 5d6064eef4a2c50156d7892ef3b0a84b Hehehe. Jeg trakk inn røyken i feil rør og veltet vinglasset. Er det mulig asså Anonym poster: 6ac7413b93b5acdc6f056adbf76bb081 Rart det der, men det finnes enkelte gravide som faktisk ønsker å ta hensyn til det ufødte barnet. De trakk melken, og det er lite sannsynlig at noen er smittet, MEN greit å vite...For de som faktisk bryr seg. Anonym poster: 5b55865bfd38d61745ec011041b77b5f Nå miss forstår du. Det var ett forsøk på litt humor fra min side i alle fall (røyk å vin). Slapp av å ta deg en sigg hihi (ikke misforstå igjen nå) Anonym poster: 6ac7413b93b5acdc6f056adbf76bb081 Jeg forstod at det var ment humoristisk. Bare lei av at gravide som følger normale kostholdsråd ofte fremstilles som hysteriske. Anonym poster: 5b55865bfd38d61745ec011041b77b5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå