Gå til innhold

Min snart 2,5åring nekter do eller potte....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler alle rundt oss er igang m bleieslutt....

Ser ikke ut til at d skjer noe her med d første nei!

Tips?

Anonym poster: 4ff2de25000fa16942ab778a91a06571

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min og. Men det stresser jeg ikke med ;)

Skrevet

Ikke min heller, han er 2.5 år og har aldri sittet på verken do eller potte! Han nekter... Storesøster var tørr på både dag og natt når ho var samme alder...

Anonym poster: a3060b38cf74bc28fed266f953fbab1a

Skrevet

Det gjorde min og, helt til hun selv sa et par mnd etter treårsdagen at hun hadde sluttet med bleier. Det var selvsagt tull, men jeg valgte å ta henne på ordet og hun er av typen som står for det hun sier. Ble mange uhell første dag, et per dag de påfølgende dagene og etter en uke var hun helt tørr.

For et halvt år siden prøvde jeg å motivere til bleieslutt ved å kjøpe storjente truser, men da fantes hun ikke klar. Og det var veldig lett å se på ansiktsuttrykket i det hun tisser seg ut.

Skrevet

Vent litt og prøv igjen om noen måneder.

Anonym poster: 2413fe54273f811ec8891516942418fb

Skrevet

Ikke stress med det :) Selv om søsteren var tørr på den alderen, så er det ikke garantert at han også er det. Noe av det første jeg lærte meg da jeg ble mor, var å ikke sammenligne mine barn med andres. Eller barna våre opp mot hverandre.

Skrevet

Min 3.5 åring vil ikke slutte med bleie! Holder på å bli gal. Motiverer og prøver men neeei bleien skal han ha på. Vet ikke hva jeg skal gjøre

Anonym poster: b05ddd7079832e8514b577d88d090a72

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...